Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Drankbonnen valt toch mee?
Ja, als je het vergelijkt met 2019, maar we zijn inmiddels ook een paar jaar verder en bij een concert of in de kroeg betaal je ook zo 3,50/4 euro voor een biertje.
Wat ben ik blij met mijn stamcafé: pintje € 1,5 / Duvel € 2,5. Maar dat is tegenwoordig vrij uitzonderlijk.
Als je in Brussel nog eentje wil pakken aan € 2 moet je toch al de plaatsjes kennen.
Nog nooit 3.2 moeten betalen voor een pint. We gaan ook niet op de Grote Markt natuurlijk maar omgeving AB, de Vlaamse coté zo'n beetje, betaal je 2.5 voor een pint. In September toch nog.
Wat ben ik blij met mijn stamcafé: pintje € 1,5 / Duvel € 2,5. Maar dat is tegenwoordig vrij uitzonderlijk.
Als je in Brussel nog eentje wil pakken aan € 2 moet je toch al de plaatsjes kennen.
Dat ga ik hier niet verklappen want zo ver van Werchter is het nu ook weer niet. En ook al zijn er +120 bieren, het mag daar geen toeristisch kot worden
UK Tour van UMO stopt 17 juni. Da's mooi op tijd om er nog een aantal Europese festivals aan te breien. Alweer even geleden dat die nog eens op Werchter stonden!
UK Tour van UMO stopt 17 juni. Da's mooi op tijd om er nog een aantal Europese festivals aan te breien. Alweer even geleden dat die nog eens op Werchter stonden!
Heeft iemand een idee wanneer de pre-sale daadwerkelijk start? Ik gok vrijdag om 10.00/16.00 uur na de bekendmaking van een naam/klein pakketje met namen.
Heeft iemand een idee wanneer de pre-sale daadwerkelijk start? Ik gok vrijdag om 10.00/16.00 uur na de bekendmaking van een naam/klein pakketje met namen.