Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
886
909
2022: 266 € voor een combi
2023: 292 € voor een combi

Oftewel een stijging met 10%

Laat nu net (quasi) ieders bruto-loon in België per 1 januari 2023 stijgen met ... 10%, dit gebaseerd op de inflatie die er momenteel heerst.

Denk dat dit de zeer simpele verklaring is van de prijsstijging. Alleen is die loonsverhoging wel bruto en de prijsstijging van de RW combi's netto...
Je bedoelt Narnia ipv België? 10% voor iedereen lijkt me sterk.
 
  • Haha
Waarderingen: napril69

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Voor het gros van alle bedienden toch wel hoor. Weet niet hoe het exact zit met ambtenaren, maar die krijgen dat ook wel, misschien in schijven maar ze krijgen het wel.

En arbeiders krijgen sowieso elk kwartaal loonindexatie dus daar is het gespreider dan bij bedienden maar bijna iedereen krijgt het wel degelijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.497
2.001
Dat... is toch net de selling point van festivals, bovendien zijn concertbelevingen doorgaans beter dan die van festivals - althans de kans op een buitengewoon publiek goed geluid etc. etc.
In België vind ik de openluchtlocaties nog altijd het beste qua geluid (toch voor de grote concerten). Depot, AB, Trix zijn enkele van de goede zalen. Sportpaleis, Vorst of KBS kan zo hard tegenvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
851
1.091
ik lees nu op de site van rw dat je eigen voedsel mag meenemen op de weide, was dat voorheen ook zo ?
Dit zou super zijn voor mij, aangezien ik glutenintolerant ben en er weinig opties zijn anders… Ik wil gerust wel eens een frietje stekken, mss zelfs 2x, maar een gans verlengd weekend is me wat van het goede teveel 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Je bedoelt Narnia ipv België? 10% voor iedereen lijkt me sterk.
Haha nope. Lonen worden geïndexeerd in België om de koopkracht te beschermen.

Was te verwachten dat er een stijging ging komen natuurlijk. Ik wil hun energie factuur zelfs niet zien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
In vergelijking met BKS, DRTH, Lowlands etc. vind ik het eten op RW prijzig voor hetgeen wat je krijgt. Qua eten is er m.i. weinig variatie, de prijzen zijn hoog en de producten kwalitatief matig. Overigens is dit één van de weinige kritiekpunten hoor die ik heb op het festival :).

Wel eens dat de prijs / kwaliteit verhouding soms wel erg uit balans is. Op zich qua variatie voor mij prima, maar wij snacken vooral op het festivalterrein (frietje, loempiaatjes). Eten brengen we zelf mee en doen we op de camping. Al wordt dat ook steeds lastiger omdat ze steeds strenger controleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken