Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ze gaan stevig uit de hoek mogen komen om mij richting de weide te krijgen tbh met zo'n prijzen, die prijsstijging is gewoon maf.

edit: en dan zit er dus nog niet je campingticket bij..
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.193
1.217
Waarschijnlijk komen de ticketprijzen zo dadelijk online. En ook de tekstjes per artiest, want die waren er nog niet dacht ik.

Ook een nieuwe naam misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.459
11.430
Ze gaan stevig uit de hoek mogen komen om mij richting de weide te krijgen tbh met zo'n prijzen, die prijsstijging is gewoon maf.

edit: en dan zit er dus nog niet je campingticket bij..
Ja dat gevoel heb ik ook en ben ergens niet rouwig de keuze gemaakt hebben om niet te gaan. Voor dit bedrag moet het een programma zijn die goed aansluit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.064
Waarschijnlijk komen de ticketprijzen zo dadelijk online. En ook de tekstjes per artiest, want die waren er nog niet dacht ik.

Ook een nieuwe naam misschien?
Die staan nu online.

Maar ik vermoed dat we straks een nieuwe naam krijgen? Kunnen ze die prijzen er samen mee bekendmaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
674
760
Voor dat geld mogen er toch echt nog heel wat grote namen bijkomen. Stromae een jaar te laat boeken (wel heel blij mee), Muse op zn retour en dan Arctic Monkeys die zelf hun passie allang kwijt is ...

En dan hadden we verleden editie een paar van de grootste mastodons van bands allertijden ...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Voor dat geld mogen er toch echt nog heel wat grote namen bijkomen. Stromae een jaar te laat boeken (wel heel blij mee), Muse op zn retour en dan Arctic Monkeys die zelf hun passie allang kwijt is ...

En dan hadden we verleden editie een paar van de grootste mastodons van bands allertijden ...
nogmaals de economische markt is helemaal anders tegenover 25/10/2021....
het valt nog mee tegenover andere festivals hier imo
hellfest 339
coppenhell 357
download 310 pond
wacken 299
werchter 292
rock am ring (3 dagen) 229 (zonder camping, en die is duur en moet ge erbij pakken)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ja dat gevoel heb ik ook en ben ergens niet rouwig de keuze gemaakt hebben om niet te gaan. Voor dit bedrag moet het een programma zijn die goed aansluit.
Festivals zijn ook hoe langer hoe meer niet meer 'voor iedereen', jammer genoeg. Zou wel eens kunnen zijn dat er een pak mensen komend jaar, na het XXL-jaar aan festivals, redelijk wat festivals links laten liggen en elders (vakantie) hun geld aan uitgeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.064
QOTSA? Of zouden ze het enkel bij een aankondiging van ticketinfo houden, ik zie ze dat ook wel doen.
Lijkt me marktinggewijs het allerdomste wat je kan doen. Dit hang je als een "oh, by the way" vast onder een goed nieuwsbericht over een nieuwe naam toch.

Los daarvan, ik denk dat er nog wel wat mag bijkomen qua namen vooraleer ze een stormloop voor die tickets mogen verwachten. Zou me niet verbazen dat ze een pakketje delen om op die manier indruk te maken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
nogmaals de economische markt is helemaal anders tegenover 25/10/2021....
het valt nog mee tegenover andere festivals hier imo
hellfest 339
coppenhell 357
download 310 pond
wacken 299
werchter 292
rock am ring (3 dagen) 229 (zonder camping, en die is duur en moet ge erbij pakken)
Ik zou eigenlijk liever hebben dat je majors en vergelijkbare festivals met elkaar vergelijkt - ook locatie (zie Spanje, Kroatië, Portugal) kan enorm verschillen. Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, Main Square, Glastonbury, Roskilde (?) lijken me beter materiaal.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Ik zou eigenlijk liever hebben dat je majors en vergelijkbare festivals met elkaar vergelijkt - ook locatie (zie Spanje, Kroatië, Portugal) kan enorm verschillen. Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, Main Square, Glastonbury, Roskilde (?) lijken me beter materiaal.
Glastonbury 2023 will cost £335 + £5 booking fee
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Is Ghost trouwens een serieuze kanshebber geworden met de nieuwe aankondigingen in hetzelfde weekend als RW?

Zal wel weer GMM worden, maar ik denk echt dat ze perfect op Werchter zouden passen als mainstage sub.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken