Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Wat Werchter12 zegt ben ik het zeker mee eens.
Kan me ook wel voorstellen dat het voor fans een leuke show was. Maar leunt echt teveel op het visuele aspect. Beetje vergelijkbaar met Gorillaz aangezien Damon ook geen topzanger is. Maar Albarn komt bij mij oprecht over. Ik vind Beck echt een gimmick en, niet onbelangrijk, verre van in bezit van materiaal vergelijkbaar met de kwaliteit van Gorillaz.
Wel jammer want ging er echt wel enthousiast in, heb zelfs Pixies ervoor geskipt om ver vooraan te staan. Ach misschien dat het mee had gevallen als hij gewoon op tijd was begonnen. We'll never know.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Gisteren even als vandaag niet mijn favoriete dagen. Echter even mijn experience; Gang of Youth wat een band, wat een stem en zal zeker de aankomende jaren doorgroeien naar in ieder geval een 17.00 uur spot! Daarna naar Airbourne, wat een rock n roll vibe had die band mee genomen hahaha. Halverwege door gestoomd naar het laatste stukje fontaines dc, klonk erg goed maar publiek weer tam. Kort daarna naar Altin Gun, ging niet helemaal goed met t geluid voordat ze begonnen met irritatie van de front man wat een beetje voor mij de sfeer verbrak. Echter de muziek niet mijn smaak maar prima om op te dansen. Daarna vanuit buiten carly rae Jepsen bekeken via het scherm, klonk erg goed maar jee wat wordt ze snel ouder hahaha. Daarna door naar Cigarettes after sex, rete goed gespeeld maar oh zo eentonig. Hierna even gegeten en door maar Ry X wat mij positief heeft verrast door zijn stem. Na de klub c weer te hebben gehad de Barn in gegaan voor Beck. Helaas was hij ongeveer 30 minuten te laat wat erg spijtig is en wij 2 minuten voordat hij er was wij de keuze maakte even te kijken naar de merch. Wat was dat een aanfluiting qua operations. Zo langzaam als t maar kan, geen orde en voordringers. Mede door irritatie lekker naar twod gegaan om die vanuit t voorvak te bekijken.Wat hebben die toch rete strak gespeeld maar kreeg er erge Kings of Leon vibes van dood het elke x "thank you" en door. Verder dus redelijk eentonig en daardoor saai dus besloten naar de andere merchandise stand te gaan om onder.het genot van twod zijn muziek te wachten. Tot slot, Pearl Jam, keurig op tijd ten eerste en daarna niet normaal goed gespeeld! Helaas niet alles bekeken dus de encore gemist maar zeker van genoten.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Iemand enige vervanging voor rhcp? of wordt t the killers. Voor mijn gevoel wel weer t jaar van afzeggingen etc.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Iemand enige vervanging voor rhcp? of wordt t the killers. Voor mijn gevoel wel weer t jaar van afzeggingen etc.
Incubus erbij op de Main Stage en The Killers doorschuiven naar headliner? (Incubus staat volgende vrijdag op Mad Cool als enige EU-show, dit is in de hoop dat ze een weekje vroeger al in Europa zijn, wat waarschijnlijk wel niet zo zal zijn). Past qua stijl nog wel bij RHCP.

Ik geloof er nog wel in dat ze gewoon komen. Alle berichtgeving is hoopgevend.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Volgende optredens worden gestreamd vandaag:
Miles Kane
SONS
Tin Fingers
IDLES
JC Stewart
Waterparks
Inhaler
Bazart
Turnstile
Metallica
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Maar toch beginnen met 2 covers.

Maar goed, heb Pearl Jam op al die keren Werchter (en dat zijn er veel) nog maar 1 keer echt slecht weten zijn (2010). De rest was van goed tot magnifiek.
Dat eerste nummer was vanwege de weersomstandigheden. Vond ik juist mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.417
Guns N Roses kan
Queen + Adam Lambert kan (maar zal wel niet gezien hun show over 2 weken)
Green Day kan
Muse kan
Scorpions kan
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Guns N Roses kan
Queen + Adam Lambert kan (maar zal wel niet gezien hun show over 2 weken)
Green Day kan
Muse kan
Scorpions kan
- Wordt moeilijk met die productie.
- Doen die deze tour niet alleen zaalshows?
- Mag, maar dan mag die Weezer ook meenemen.
- Staan op Eurockéennes (dat zou morgen terug starten).
- Nee bedankt, dan ga ik me bezatten in Leuven centrum.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Was te verwachten, rete strakke live band. Maar wel knap hoe ze het hele veld inderdaad zo vroeg al meekrijgen. Elk jaar zo'n band als Sum41 of Weezer beetje vroeg op één van de dagen is gewoon perfect.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Het ziet er veel minder goed uit voor de RHCP tov Metallica ?
Lijkt me niet, ze komen vanmiddag al met nieuws en ze zijn hoopvol. Als ik mijn geld nu ergens op moest inzetten is het dat het gewoon doorgaat. Zou wel ontzettend zonde zijn als het niet zo is...
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Was te verwachten, rete strakke live band. Maar wel knap hoe ze het hele veld inderdaad zo vroeg al meekrijgen. Elk jaar zo'n band als Sum41 of Weezer beetje vroeg op één van de dagen is gewoon perfect.
Zoals Rival sons als festival opener enkele jaren geleden. Meteen vlam in de pan, heerlijk!
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Guns N Roses kan
Queen + Adam Lambert kan (maar zal wel niet gezien hun show over 2 weken)
Green Day kan
Muse kan
Scorpions kan
Veel te optimistisch allemaal. Indien ze cancellen, is het max dat je mag verwachten imo dat The Killers en Royal Bloody doorschuiven en er een dEUS ofzo wordt voorgeplaatst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Half uurtje extra voor the Killers en 2manydj's afsluiten lijkt mij wel plausibel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken