Misschien toch nog even nadenken of de zaterdag in de Apero doorbrengen een verstandige strategie is.Super chill ook, want met die headliners kan je nog aardig vroeg je nest in zaterdag om volledig fit te zijn om de dag erop de beuk erin te gooien.
Misschien toch nog even nadenken of de zaterdag in de Apero doorbrengen een verstandige strategie is.Super chill ook, want met die headliners kan je nog aardig vroeg je nest in zaterdag om volledig fit te zijn om de dag erop de beuk erin te gooien.
Je krijgt daar een speciale parkeerpas voor van Inter. Kan je achterdoor rijden. Eigenlijk bij de splitsing op Haachtstesteenweg staat al een bordje richting ADL, moet je wel achter ingang Hive parking ook passeren en hele tijd blijven volgen.
Waarschijnlijk zal het geen storm lopen met bijval voor je, daarom doe ik het even! Ik vind het een prima combi. Maneskin heeft best wat aardige nummertjes eigenlijk en ben best benieuwd naar hun show. Kan echt wel leuk worden. En zelfs over Yungblud ben ik wel positief. Nieuwe generatie 'rock' artiest die de emoties van de nieuwe generatie jeugd onder de aandacht brengt. Probeer hier van te genieten en niet gelijk af te fakkelen. Als vergelijk denk ik ook weleens aan bijvoorbeeld de opkomst van een Iggy Pop of later Linkin Park. Door de volwassen muziekluisteraars van die tijd werden die totaal niet gesmaakt maar de jeugd liep ermee weg om later door te groeien tot iconen. Misschien ligt hetzelfde pad voor deze bands ook wel in het verschiet. Dan wil ik niet die verzuurde oude muziekluisteraar worden die moppert dat vroeger alles beter was maar gewoon kunnen genieten van de muziek.Je kan vinden wat je wil van Maneskin, maar goddamn, die zanger heeft toch aardig wat talent en tonnen charisma op een podium. Dit en Yungblud back 2 back op die main zou echt wel nog gaaf kunnen worden.
Gaat me helemaal niet over wel of niet uitverkopen. Dat zal voor de organisatie wel meespelen natuurlijk . Maar de headliners die er na staan zijn niet gewoon makkelijke opties om uit te verkopen. Het zijn werchter waardige headliners die een breed publiek aanspreken. Van mij had een kendrick er mogen staan , niet m'n ding maar ik sta er wel voor open. Ben er van overtuigd dat heel wat mensen het een topweekend vinden qua namen. Een echte werchter line up. Die zondag op de main is heel sterk bvb. Ookal is het je ding niet , je kan t moeilijk afdoen als kwalitatief minderNah, dat is het dus wel. De generatie 30-35 jarigen groeiden letterlijk op met die bands. En "getuige de verkoop", idk hoor. Jullie doen precies alsof RW financiële problemen zou krijgen ofzo door een minder jaar (en een minder jaar zou dan willen zeggen eens niét uitverkopen terwijl we het dan gewoon break-even is). Dat is een gigantisch verschil, maar doen alsof het hetzelfde is. Doet me denken aan die hele discussie toen Lamar werd aangekondigd en niet in een hap en een beet z'n dag uitverkocht en dan maar werd afgeschreven. Kortzichtig. Het moet allemaal maar verkopen, en liefst zo snel mogelijk - en dat hele frame wordt ook hier lustig overgenomen wat ik eigenlijk niet begrijp.
+1 bijvalJe kan vinden wat je wil van Maneskin, maar goddamn, die zanger heeft toch aardig wat talent en tonnen charisma op een podium. Dit en Yungblud back 2 back op die main zou echt wel nog gaaf kunnen worden.
Dan hoop ik dat de vrijdag met de Metallica gangers geen koude douche voor hem wordtEen boeking als Maneskin en de aankondiging hiervan waren voor hem toch een opheldering dat het festival ook iets anders heeft als de pure oude rockers.
Misschien nog een tip voor het weggaan. Deze uitgang wordt na de laatste band voor iedereen open gezet om naar buiten te gaan. Voor campinggangers op A1 en the Hive is dit dan de korte route (zeker als je op de rechterhelft van de main staat). Er gaat dan een massa mensen doorheen. Op de Haachtsteenweg kruist het dan weer met de massa die via de hoofduitgang naar buiten is gegaan.Allright, bedankt Jimmy. Dat gaat het festival toch een stuk makkelijker maken om te beleven. Niet te ver moeten stappen van de parking, een rustiger ingang en gewoon dat plooistoeltje om regelmatig wat te kunnen zitten en op moeilijke momenten kan ze even op het platform zitten om naar een optreden te kijken. ( Dan denk ik bvb aan een optreden van een uur of twee zoals Metallica)
Die mensen van Intern doen echt sterk werk.
Dan hoop ik dat de vrijdag met de Metallica gangers geen koude douche voor hem wordt![]()
Misschien nog een tip voor het weggaan. Deze uitgang wordt na de laatste band voor iedereen open gezet om naar buiten te gaan. Voor campinggangers op A1 en the Hive is dit dan de korte route (zeker als je op de rechterhelft van de main staat). Er gaat dan een massa mensen doorheen. Op de Haachtsteenweg kruist het dan weer met de massa die via de hoofduitgang naar buiten is gegaan.
Kan me voorstellen dat als je moeilijk ter been bent en vermoeid na een lange festivaldag, dat dit niet ideaal is. Dus of iets eerder weggaan of even wachten tot de massa weg is.
Denk dat je zowel Pixies als Alt-J wat overschat.Ik ben zeker niet omver geblazen door de lineup. Maar vind de reacties nu wel wat overdreven hoor.
Met Pearl Jam, Metallica, The Killers, Red Hot Chili Peppers hebben ze 4 namen die meer dan terecht stand-alone headliners kunnen zijn.
Met The War On Drugs, Alt-J, Imagine Dragons, Twenty One Pilots En Royal Blood heb je 5 namen die zeker sub/co waardig zijn.
Qua grote namen mist het wel wat. Maar ik zie ook wel wat namen die lager staan dan ze zouden kunnen staan.
- En Alt-J in de Barn ipv Main
- Pixies plaatsje lager dan vorige keer
- The Killers "maar" als sub
- Sum 41 als 2e op de Main
- Eerste en Tweede acts in de tent als Stikstof, Turnstile, Fever 333, Altin Gun, Big Thief, Cigarettes After Sex, Airbourne,...
- Slope heeft namen als The Chats, Snail Mail, Jehnny Beth, The Last Internationale (die zelfs al een Main aandeden vroeger),...
Beste line up? Nee!
Een aanfluiting? Ook niet!
De zaterdag niet je ding? Waarschijnlijk.
Komen er misschien nog bands die de leegte van QOTSA, FNM opvullen? Wie weet.
Bij de kijkers van de Buurtpolitie toch ja.Is Blaudzun een beetje populair in België?