Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Hopelijk niet. Voor mijn part één van de slechtste Belgische bands die wordt opgehypet door StuBru. Geef dan liever eerst eens een kans aan Brutus, Stake, High Hi ofzo ...
x2

Snap helemaal niet wat iedereen in Rhea ziet. Paar weken terug nog live gezien. Kunnen op zich meer dan prima hun instrumenten spelen. Dus het zal sowieso niet "slecht" zijn maar hun nummers zijn zoooo ongeïnspireerd, been there done that,...
Heb dat gevoel bij Ramkot ook wel wat.

High Hi, Meskerem Mees, dirk, The Guru Guru of Shht verdienen het in mijn hoofd veel meer om een setje op de Slope te komen spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.141
Grootste kanshebbers volgens mij:

Maneskin, Jimmy Eat World, Glass Animals, HAIM, Lewis Capaldi, IDLES, Wolf Alice, Turnstile...

The Kid Laroi, Sigrid, Nina Kraviz en zeker Purple Disco Machine lijken mij grote kanshebbers voor de KluB C.

Zeker dat Post Malone niet meer kan?

En lastig inschatten hoe hoog Lewis Capaldi op de affiche terechtkomt. Redelijk hoog lijkt mij.
Ah, en White Reaper ook een zekerheid als pakket met Pearl Jam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Pixies, Beck, Haim, Moderat, Queens of the Stone Age, Alt-j, the Streets, Sam Fender, Jamie XX, Jorja Smith, Bicep live, Nothing but thieves, phoebe bridgers, keane, polo g, sum 41
uit de hoge hoed...

edit: ik zou bijna denken, met zo'n plotse woensdag aankondiging, dat er een ander Werchter evenement op randje van aankondiging staat??
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
jajajajaja, mooie namen! Pixies, Beck en Phoebe Bridgers waren wat van de grootste redenen dat ik weekendkaartjes kocht voor RW2020.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Wow, die kwam onverwacht! Dit moet wel het stevigste pakket zijn dat Werchter ooit in één keer heeft aangekondigd, veel grote namen. Weinig echte verrassingen maar niettemin geweldig nieuws.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Mooie drop inderdaad. Zeker de vrijdag ziet er nu al heel erg mooi uit, en Phoebs op de zaterdag is natuurlijk ook altijd welkom. ? Enkel de zondag is er nog niet echt iets wat de moeite waard is voor mij, maar dat zal ook nog wel goedkomen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
En zo komt alles toch weer op zijn pootjes terecht.

Ben wel benieuwd of The War on Drugs er nog bij komt... eigenlijk de enige die ik bovenin het affiche nog echt mis.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Oke haha, hier was ik even niet op voorbereid! Dit is een hele chique rij namen hoor.

Erbij blij met Beck, QOTSA, The Streets en stiekem toch ook wel Keane.

Om eindelijk verder te kunnen ontdekken: Sam Fender, Jorja Smith en Phoebe Bridgers.

Verder zijn Pixies en Nothing but Thieves prima toevoegingen waar ik me wel mee ga vermaken. SUM41 had achterwege mogen blijven maar ik ken mezelf, ik ga me er nog vermaken ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Veel grote namen inderdaad. Niet erg veel waar ik enorm wild van word. Zondag wordt duidelijk ingericht als een nostalgisch dagje met RHCP, The Killers, Keane en Sum 41 (wat een vreselijke main voor mij als ik het zo op een rijtje zie ?).

Met BICEP, Jorja en Phoebe op zaterdag kan dat wel een interessante dag worden om toch nog eens een dagje Werchter te doen. Enkel hopen dat ik de wei afgeraak vóór de draken eraan beginnen.

Wel opvallend. Moderat lijkt boven Alt-J te staan en Jamie XX boven Jorja. Ik verwacht dus dat die 2 de Barn afsluiten, wat ik misschien wat hoog gegrepen vind. Zou zelfs durven zeggen dat BICEP ondertussen Jamie overstijgt qua populariteit.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
uit de hoge hoed...

edit: ik zou bijna denken, met zo'n plotse woensdag aankondiging, dat er een ander Werchter evenement op randje van aankondiging staat??

Of ze wilden niet tot vrijdag wachten, aangezien de prijsstijging over exact een week doorgaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken