Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Zou ook kunnen dat we op een tournee-aankondiging zitten wachten. Garorock mocht dan al zijn aangekondigd. Ik verwacht evenwel dat de man op Glastonbury staat - en daar blijft het vooralsnog stil. Maar gezien de aandacht die Gorillaz met zich mee trekt, zie ik niet gebeuren dat we om 16u daarbovenop ook nog 's een naam krijgen - kan mis zijn natuurlijk. Maar bij LN is het toch vaak zo dat de persaandacht wat verdeelt wordt per dag (zie GMM/RW) en week (aparte events).

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Zou ook kunnen dat we op een tournee-aankondiging zitten wachten. Garorock mocht dan al zijn aangekondigd. Ik verwacht evenwel dat de man op Glastonbury staat - en daar blijft het vooralsnog stil.
Garorock zou vanavond om 19h(?) hun bekendmaking doen.

Edit: effectief 19h.

FNM in de barn en TOP- Kendrick- The Weeknd is te veel gevraagd van die zaterdag zeker :LOL: ?
Oorspronkelijk zou ik zeggen ja.
Maar sinds Mad Cool de combo 'Muse - Queens Of The Stone Age - Faith No More - Alt J - The War On Drugs' op dezelfde dag heeft gedropt. Denk ik dat deze zomer alles mogelijk is.

Green Day dus volgens de berichtgeving ook op Garorock hè jongens. Als we dan toch all the way gaan. :sneaky:

Plots ook meer geruchten over een aankondiging van the Stones. Lijkt me dan grote kanshebber voor de 2e tw classic dag. Weet nog dat de eerste communicatie na de aankondiging van nick cave was dat McCartney fans de andere optie voor tw classic ongetwijfeld ook zullen smaken .

Plots ook meer geruchten over een aankondiging van the Stones. Lijkt me dan grote kanshebber voor de 2e tw classic dag. Weet nog dat de eerste communicatie na de aankondiging van nick cave was dat McCartney fans de andere optie voor tw classic ongetwijfeld ook zullen smaken .
Die zouden apart concert spelen op terreinen Garorock.

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
Maar als The Rolling Stones de tweede TW Classic doen, waar komt Bruce Springsteen in België dan terecht?

Koning Boudewijn Stadion, Sportpaleis, Dessel, Paardenrenbaan in Oostende... Plaatsen genoeg.

Users who are viewing this thread