Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ken zegt in ieder geval dat we waarschijnlijk eerst de 2e TW Classic krijgen en dan pas nieuwe aankondigingen voor RW. Impliceert ook wel dat TW Classic de headliner met Pinkpop deelt, aangezien zij hun laatste headliner in de komende anderhalve week verwachten.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Dit gaat m'n bankrekening niet leuk vinden en die keuzes... Zit er nog aan te denken om weekend tickets voor RW te kopen. Als daar kendrick en QOTSA bij komen ben ik overgehaald
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Jezus Christus wat een jaar krijgen we man, echt bizar.
Zie RHCP, PJ, Metallica, FNM, QOTSA op Rock Werchter, Interpol, Gorillaz, Tame Impala, The Strokes, Lorde, Massive Attack op Primavera Sound.
Daar kan dus nog Kendrick bijkomen op RW. Wil sowieso Bruce Springsteen ook heel graag nog zien, Nick Cave & The Bad Seeds eigenlijk ook. Liam Gallagher zal ook vast nog wel ergens opduiken, hopelijk Rock Werchter. Dan lijken de Rolling Stones ook nog in Europa te zijn.
Na dit jaar heb ik alleen Radiohead, Depeche Mode, Portishead en RATM nog op m'n múst see lijstje staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.181
Geen Kendrick (vooralsnog?) op affiche Garorock.
FB_IMG_1634922087759.thumb.jpg.8ab68252411d2bfb84cb460bea6b4a94.jpg
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.525
3.030
Bruce Springsteen op Rock Werchter in plaats van Gorillaz/Kendrick/The Strokes/The Weeknd. Twenty One Pilots dan nog na Bruce op het podium. Alles kan tegenwoordig. Al beeld ik me in dat het gewoon de draken worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Ken zegt in ieder geval dat we waarschijnlijk eerst de 2e TW Classic krijgen en dan pas nieuwe aankondigingen voor RW. Impliceert ook wel dat TW Classic de headliner met Pinkpop deelt, aangezien zij hun laatste headliner in de komende anderhalve week verwachten.
Bruce.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Jezus Christus wat een jaar krijgen we man, echt bizar.
Zie RHCP, PJ, Metallica, FNM, QOTSA op Rock Werchter, Interpol, Gorillaz, Tame Impala, The Strokes, Lorde, Massive Attack op Primavera Sound.
Daar kan dus nog Kendrick bijkomen op RW. Wil sowieso Bruce Springsteen ook heel graag nog zien, Nick Cave & The Bad Seeds eigenlijk ook. Liam Gallagher zal ook vast nog wel ergens opduiken, hopelijk Rock Werchter. Dan lijken de Rolling Stones ook nog in Europa te zijn.
Na dit jaar heb ik alleen Radiohead, Depeche Mode, Portishead en RATM nog op m'n múst see lijstje staan.
Overaanbod dringt zich stilaan wel op, amai. Benieuwd wat er elders overal te zien zal zijn. Want, die headliners van Mad Cool zouden ook allemaal wel eens een Belgische datum willen/moeten hebben. Heb je nog Green Day ook nu vandaag met een eerste datum, Paul McCartney die nog zijn concert moet inhalen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.706
Hoe zit het eigenlijk met Tame Impala? Dat zou toch de perfect afsluiter zijn voor de zaterdag, niet?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.181
Overaanbod dringt zich stilaan wel op, amai. Benieuwd wat er elders overal te zien zal zijn. Want, die headliners van Mad Cool zouden ook allemaal wel eens een Belgische datum willen/moeten hebben. Heb je nog Green Day ook nu vandaag met een eerste datum, Paul McCartney die nog zijn concert moet inhalen.
Green Day speelt op 21 juni in Sportpaleis.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Hoe zit het eigenlijk met Tame Impala? Dat zou toch de perfect afsluiter zijn voor de zaterdag, niet?
Zou kunnen. Ik dacht dat de Schuer achter hen zat te vissen voor na Pearl Jam in 2020, maar dat het daar uiteindelijk niet van is gekomen. Misschien nu wél. Al even geleden dat ze nog 's op Werchter stonden (al stonden ze pas op PKP natuurlijk in '19).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken