Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Kendrick Lamar stond voor 2021 gepland voor Les Ardentes. Misschien staat hij nu 'terug' op Rock Werchter en in een soort ruil mag Les Ardentes Stromae toevoegen voor 2022 als enige Belgische festival buiten Werchter Boutique. Misschien zoek ik het te ver :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
2/5, valt mee dus...
Veel te vroeg om al conclusies te trekken maw.
Conclusie trek ik ook nog niet, maar aangezien ik voor het eerst sinds jaren weer tentamen weken ga hebben hoop ik dat ze me meer overhalen om naar Werchter te gaan dan tot nu toe
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Met een tot dusverre line up waar ik 5/5 bands heel graag wil zien zit ik erover na te denken om (eindelijk) een weekend naar werchter te gaan. (alleen nu nog iemand vinden die een heel weekend meegaat :))

Maar even een vraagje, is er een nachtprogramma op 1 van de campings? Of is het na 1 uur wel afgelopen?
En als er op meerdere campings een nachtprogramma is, welke is dan het meest aangeraden?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Met een tot dusverre line up waar ik 5/5 bands heel graag wil zien zit ik erover na te denken om (eindelijk) een weekend naar werchter te gaan. (alleen nu nog iemand vinden die een heel weekend meegaat :))

Maar even een vraagje, is er een nachtprogramma op 1 van de campings? Of is het na 1 uur wel afgelopen?
En als er op meerdere campings een nachtprogramma is, welke is dan het meest aangeraden?

De laatste keer dat ik er was (2018) is het nachtprogramma te vinden op The Hive. Daar staat een grote tent waar DJ's (dacht ik) toch 03.00 uur doorgaan. Dat entertainment-area is wel professioneel aangepakt met veel eten/drinken en een tent met goede visuals. Volgens mij is dat de enige camping waar een nachtprogramma is.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Camping A1 zijn ook wel wat feestjes hoor, weet alleen niet tot hoe laat in de nacht.
Camping A1 stond de laatste keer een grote feesttent. Niet echt een DJ, want iedere avond werd hetzelfde bandje afgedraaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Dua Lipa, Tyler The Creator, Haim en St. Vincent naar Roskilde!

Ook Arlo Parks, IDLES, Kelly Lee Owens, Moses Sumney, Fonatines D.C., Black Pumas allen welkom op RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Is er al geweten wat hij van plan is dan
Hij heeft een nieuw album gemaakt met een nieuwe band waarin Radiohead gitarist Jonny Greenwood zit. The Smile heet die band en hun album verwacht ik ergens begin volgend jaar. Maar over tourdata is nog niks gezegd...

Zou het erg zuur vinden als die TMB show van Yorke nooit in Werchter te zien zal zijn. :-(
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De ticketverkoop voor die zondag met RHCP zal nog goed meevallen als je die prijzen voor hun andere optredens ziet. Tussen de 90 en de 150 euro?! Zot.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Kelly geef ik weinig kans, de rest lijkt me er te gaan staan.
Hopelijk. Vooral opvallend dat Tyler nog geen Belgische datum had de vorige keer. St. Vincent moet toch ook echt een keer lukken, geweldige shows zijn dat blijkbaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dan kijk je niet goed...
€84,- inclusief servicekosten voor reguliere tickets in het Goffertpark volgens mij. Dat tikt die €90,- aardig aan.
Die Early Entry en Golden Circle tickets zullen inderdaad wel rond de €100,- en €150,- liggen.

Edit: Lol, nee. Die Early Entry Packages zijn €240,- en de Golden Circle Packages €365,-. Absurd.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken