Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Kelly geef ik weinig kans, de rest lijkt me er te gaan staan.
St. Vincent lijkt me met die Roma show toch ook redelijk onwaarschijnlijk? Tyler zal er van afhangen of hij terug enkel wilt headlinen. De rest lijken me inderdaad wel grote kanshebbers te zijn om op rw te staan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.903
139 golden circle Parijs, vanaf 84 excl kosten Nederland. Britse sites spreken van rond de 161 pond.
Om maar te zeggen, en niet alleen bij hun, grote zaalshows tegenwoordig de pan uitswingen qua prijs.
Golden Circle, ja, maar de reguliere tickets zitten daar wel onder. Neemt niet weg dat het aan de prijs is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
St. Vincent lijkt me met die Roma show toch ook redelijk onwaarschijnlijk? Tyler zal er van afhangen of hij terug enkel wilt headlinen. De rest lijken me inderdaad wel grote kanshebbers te zijn om op rw te staan.
Heb ik iets gemist waarom Kelly geen kanshebber meer is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
De enigen van dat pakketje namen die ik überhaupt op Werchter zie staan zijn HAIM, Black Pumas, Fontaines DC, IDLES en Arlo Parks. De rest, als ze nog geen Belgische datum hebben, kan in principe eigenlijk allemaal op Dour en zal daar waarschijnlijk ook wel staan.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.149
1.589
Dua Lipa zal wel co headlinen met Stromae op Boutique. Ik zou ze echter wel tof vinden om op de normale Werchter te laten subben. Perfecte naam om net onder de twee headliners rond een uur of 20 op die main te zetten op zondag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Perfecte naam om net onder de twee headliners rond een uur of 20 op die main te zetten op zondag.
Dua Lipa verkoopt twee keer met gemak een Sportpaleis uit lol. Ze is absoluut een headliner, indien ze er had gestaan weliswaar.
 
Laatst bewerkt:

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Hey,

Ik heb niet de tijd genomen om alles terug te lezen en ik sluit nu pas weer in het rock werchter topic.
Wij hebben de tickets al binnen. Deels vanwege beschikbare vouchers, maar ook zeker vanwege Pearl Jam;)

Zijn er nog spannende geruchten?
Of hebben mensen nog specifieke acts die ze na al die tijd weer willen zien?

Vast allang besproken, maar ik ben wel beniewd of Biliie Eilish de oversteek maakt vanaf Glastonbury.
Geen groot fan, maar lijkt me toch zeker headliner waardig en ook zeker de moeite waard als headliner.

Misschien ook goed voor de balans, naast alle nostalgie van Metallica, Pearl Jam en de peppers?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.149
1.589
Billie staat twee dagen voor Werchter in het Sportpaleis, dus nee.

Als ik zou mogen dromen, zou ik naast Royal Blood op Metallica vrijdag voor Ghost kiezen. (Bezig met nieuw album, maar zal eerder voor 2023 worden denk ik.)
 

CalvinWeirFields

Playlistbediener
12 okt 2021
30
7
Ben wel heel benieuwd wanneer ze eindelijk wat meer namen bekend maken, ik vind het erg traag (en ik ben te ongeduldig en nieuwsgierig ha!)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
6 mei nog enkele zitplaatsen in verkoop, 7 mei enkel de staanplaatsen tribune (tip: doe dit NOOIT!!!) uitverkocht.
Ooit één keer de pech gehad om het fenomeen "staanplaatsen tribune" te moeten meemaken. Dat is dus eigenlijk gewoon: sta maar lekker recht in het gangpad. Zoals Jefferke zegt: nooit doen. Schandalig dat dit zelfs gewoon een optie is.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
841
567
Hier ook tickets binnen en dat heeft niets te maken met vouchers maar gewoon met het fantastische programma. Hoor ik ook in m'n vriendenkring , eindelijk weer een volwaardig programma met echte werchter headliners. Dua Lipa rond 20u op zondag zou idd niet slecht zijn. Maar laat toch maar the strokes sub zijn voor rhcp.
Kendrick hoeft voor mij persoonlijk dan weer niet maar dat is persoonlijke smaak. De barn zal dan wel een alternatief geven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Ooit één keer de pech gehad om het fenomeen "staanplaatsen tribune" te moeten meemaken. Dat is dus eigenlijk gewoon: sta maar lekker recht in het gangpad. Zoals Jefferke zegt: nooit doen. Schandalig dat dit zelfs gewoon een optie is.
Ook één keer meegemaakt. Werkelijk onbegrijpelijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Wat houden die tickets dan precies in? Sta je dan echt letterlijk in het gangpad tussen de zitplaatsen?!?!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Wat houden die tickets dan precies in? Sta je dan echt letterlijk in het gangpad tussen de zitplaatsen?!?!
Neen, als je de zitjes hebt in de tribunes heb je achter de tribunes die je naar beneden, vestiaire en drankstandjes brengt een gangpad. Wel, in het gangpad achter de tribune moet je dan blijven staan. Achter de laatste rij zitjes heb je telkens dan een ijzeren bareel waar je op kan gaan leunen. Waardeloos.
 
  • Wow
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Wat houden die tickets dan precies in? Sta je dan echt letterlijk in het gangpad tussen de zitplaatsen?!?!
Nog erger, je staat op de plek in de ring vooraleer je de trapjes moet afdalen om naar je plaats te gaan. Nog achter de laatste zitjes dus, echt nog op wat ik 'de gang' zou noemen. Toen ik vroeg waar ik moest plaatsnemen, geloofde ik het zelfs niet. Je ziet (en hoort) geen hol.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Dat is echt belachelijk. En daar durven ze dan bijna 60 euro voor te vragen? Bedankt voor de waarschuwing, weet ik dat ik die staplaatsen middenplein gewoon altijd moet vermijden. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken