Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Bedoel je 2022? En bron?
Ja 2022, ik kan helaas geen afbeelding toevoegen maar in de nieuwe post op instagram van de red hot chili peppers staat het hele tourschema met naast “leuven, belgium” festival date staat. Onderaan staat “!festival date with special guest asap rocky”
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370

Deze instagram-post
Dat dacht ik al. Maar alleen Firenze heeft een uitroepteken achter de naam staan, RW niet. Dus helaas nog niks zeker over welke van die artiesten naar RW komt met RHCP.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Laat Anderson Paak maar een dik uur op de main knallen. Al mag Rocky zeker ook meekomen hoor. Dat is trouwens sowieso een grote naam die zomaar eens een Barn kan headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Zou goed kunnen dat er gewoon niets wordt meegepakt qua supports, ookal zijn package-deals voor stadionacts niet ongewoon. Rocky gaat gewoon op Dour staan.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Laat Anderson Paak maar een dik uur op de main knallen. Al mag Rocky zeker ook meekomen hoor. Dat is trouwens sowieso een grote naam die zomaar eens een Barn kan headlinen.
Ik heb asap een paar keer live gezien, maar blijf hem toch een overhypte artiest vinden. Lijkt me dan ook een matige headliner voor de Barn. Maar goed het is Werchter, dus genoeg alternatieven. Hopelijk snel weer namen :).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Mosterd na de maaltijd reactie op afgelopen week, maar dan ben ik hem toch kwijt ;)

Jammer, had 10x liever Stromae gezien dan RHCP. Heb die laatste wel gezien (zonder frusciante weliswaar) en Stromae nog nooit. Ga alleen naar RHCP toe als er niks tegenover staat. Wel een ideale band om achter op het veld de muntjes op te maken aan bier en lekker gek mee te zingen (is ook wat waard).

Nu voor mij nog maar 1 hele interessante band (Pearl Jam) en 1 semi (FNM) staan. Hopelijk komt daar snel iets echt leuks bij (Tame Impala, Gorillaz of the Strokes).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Maar nu de belangrijkste vraag: is eindelijk de periode aangebroken dat we op regelmatige basis aankondigingen krijgen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Mosterd na de maaltijd reactie op afgelopen week, maar dan ben ik hem toch kwijt ;)

Jammer, had 10x liever Stromae gezien dan RHCP. Heb die laatste wel gezien (zonder frusciante weliswaar) en Stromae nog nooit. Ga alleen naar RHCP toe als er niks tegenover staat. Wel een ideale band om achter op het veld de muntjes op te maken aan bier en lekker gek mee te zingen (is ook wat waard).

Nu voor mij nog maar 1 hele interessante band (Pearl Jam) en 1 semi (FNM) staan. Hopelijk komt daar snel iets echt leuks bij (Tame Impala, Gorillaz of the Strokes).
2/5, valt mee dus...
Veel te vroeg om al conclusies te trekken maw.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.159
1.600
Ik ben persoonlijk erg blij met de line up qua headliners.

Pearl Jam staat altijd als een huis, net als Metallica. Faith no More nooit live gezien, maar wel een band waar ik het vroege werk van apprecieer. 21 Pilots is dan weer iets waar de dochter erg blij van wordt en waar ik de hitjes en nummers als Jumpsuit van kan smaken en Red Hot is gewoon de soundtrack van mijn jeugd, dus ik ga sowieso los op Give it away en under the bridge.


Werchter kennende zal ook de undercard wel weer sterk zijn, na jaren stilstaan is de vijver zo vol dat er heel wat moois te vissen valt. Ik hoop op een verrassende popnaam zoals Kylie Minogue een paar jaar terug in de tenten bvb ( Gwen Stefani!!) of een act zoals Glen Hansard of The Frames op de dag van Pearl Jam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Verwachten we eigenlijk nog een act van minstens dezelfde grootte als Twenty One Pilots op de zaterdag?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Verwachten we eigenlijk nog een act van minstens dezelfde grootte als Twenty One Pilots op de zaterdag?
Zeker. Daar moeten we de grootste (lees: laatste van de dag) headliner nog krijgen. Zowel Gorillaz als Kendrick Lamar (die dus op Glasto zou staan) zouden daar kunnen staan.

Hoop dat deze naam snel uit de bus komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Maar nu de belangrijkste vraag: is eindelijk de periode aangebroken dat we op regelmatige basis aankondigingen krijgen?
Zou je denk eerder naar de namen moeten kijken die de ronde doen voor de overgebleven plekjes; Imagine Dragons, Kendrick Lamar en Gorillaz als headliners en subs met TWOD, Royal Blood, Pixies etc. Sommigen zijn duidelijk nog gebonden aan de uitverkoop van een zaalshow, anderen zullen misschien nog even willen wachten owv nieuwe plaat, tournee ofzo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Zou je denk eerder naar de namen moeten kijken die de ronde doen voor de overgebleven plekjes; Imagine Dragons, Kendrick Lamar en Gorillaz als headliners en subs met TWOD, Royal Blood, Pixies etc. Sommigen zijn duidelijk nog gebonden aan de uitverkoop van een zaalshow, anderen zullen misschien nog even willen wachten owv nieuwe plaat, tournee ofzo.
Lijkt mij ook. Misschien de komende vrijdag de resterende grotere namen en dan vanaf november pakketjes. Dat past wel in lijn met een normaal jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Nuja, je zou verwachten dat de volgende naam eentje zal zijn die een ander soort publiek zal moeten pleasen want ik kan met niet voorstellen dat indie/alternatievelingen vooralsnog op hun honger blijven zitten met de reeds aangekondigde namen. Dus misschien dat men vrijdag meteen Gorillaz in de ring gooit?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken