Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Hoe gaan ze Boutique ooit uitverkocht krijgen als je stukken goedkoper naar Les Ardentes kunt? Toch vreemd..
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Zonde dat Stromae niet op RW staat, al had ik niet echt geweten waar hij nog had moeten spelen. Hopen op Pinkpop, want ga er ook niet voor naar Boutique.
Ondertussen is de vrijdag van RW nu wel echt uitverkocht, kan geen kaarten meer kopen en gistermiddag/avond nog wel.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Hoe gaan ze Boutique ooit uitverkocht krijgen als je stukken goedkoper naar Les Ardentes kunt? Toch vreemd..
Omdat er op Les Ardentes maar 25000 man binnen kan (per dag)
En dan combinatie met goede andere bands zal wel zorgen voor 35 a 40K bezoekers hoor
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Zonde dat Stromae niet op RW staat, al had ik niet echt geweten waar hij nog had moeten spelen. Hopen op Pinkpop, want ga er ook niet voor naar Boutique.
Ondertussen is de vrijdag van RW nu wel echt uitverkocht, kan geen kaarten meer kopen en gistermiddag/avond nog wel.
Met de paar namen die nu bekend zijn, had Stromae elke dag nog op het affiche gepast.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.583
4.523
Tuurlijk komt ie in de examens naar Boutique en ben ik op vakantie normaal tijdens Les Ardentes. Hopelijk komen er nog kansen
 

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Sam Fender's nieuwe plaat geeft mij toch veel goesting om hem nog eens live te zien maar dan dit keer lekker laat in the Barn of rond 16uur op de main! Of overschat ik hem nu?
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.094
Sam Fender's nieuwe plaat geeft mij toch veel goesting om hem nog eens live te zien maar dan dit keer lekker laat in the Barn of rond 16uur op de main! Of overschat ik hem nu?
Lijkt me wel één om op festivals te zien in aankomende zomer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken