Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Verwachten ze daar dan niet gewoon hetzelfde voor te hebben als Muse? In mijn vaste RW kliek weet volgens mij niemand wie John Frusciante is en durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat er wel wat meer zijn die zo denken. Blijf er wel in geloven dat ze wel nog toffe namen gaan toevoegen, maar is Frusciante wel zo een game-changer voor het brede RW publiek als de liefhebbers (die wss ook de boekingen doen) er van maken?

Weten we of ze RW gaan afsluiten?
Er waren al aardig wat tickets verkocht vorig jaar op de peppers dag, groot verschil met muse.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.916
Vanwaar komt dat laatste?
Les Ardentes zelf op hun FB. En vorig jaar hadden ze Kendrick door het niet wel spel van hemzelf. Ik zie hem terug naar RW schuiven. Maar in dat opzicht is Les Ardentes dus belangrijk met wat ze komen. Of het gunstig of niet zal eindigen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.304
Zou er dan snel nog wat in het vat zitten? De line-up pagina is nog niet bijgewerkt.
Ik gooi het er maar in, al heb ik er zelf een hekel aan, maar ome Ken had het erover dat er morgen nog iets kwam. Of dat RW of Boutique is, keine Ahnung.
Oh, en kan nog steeds een vrijdagticket kopen...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.916
Ik gooi het er maar in, al heb ik er zelf een hekel aan, maar ome Ken had het erover dat er morgen nog iets kwam. Of dat RW of Boutique is, keine Ahnung.
Oh, en kan nog steeds een vrijdagticket kopen...
Ja hij zei morgen het uitgestelde en het nieuwe. Maar het uitgestelde kregen we vandaag. Misschien daarmee dat de site een rommel is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.935
6.178
Les Ardentes zelf op hun FB. En vorig jaar hadden ze Kendrick door het niet wel spel van hemzelf. Ik zie hem terug naar RW schuiven. Maar in dat opzicht is Les Ardentes dus belangrijk met wat ze komen. Of het gunstig of niet zal eindigen.
Ow ja, op die fiets. Ik was even niet mee met de "mede/tegenspeler", maar je hebt gelijk. Volgens mij zat daar ook heel erg veel opportunisme bij. Je wist in het voorjaar tijdens de lockdown en richting de zomer toe al snel dat een festival niet zou lukken en dan kondigen ze daar de ene klepper na de andere aan. Ik verwacht iets als Future als eerste naam, doet het altijd wel goed en is een grootheid in het trap-genre. Als Kendrick beschikbaar is, en dat is ie volgens de Glasto-geruchten, dan zie ik niet in hoe RW niet achter de man kan gaan. Ze hadden hem al in 2020..
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ben echt super blij met deze RW line-up! Ik heb 3 van de 4 headliners nog nooit gezien (en wel op de wish list) en RHCP wel 2 keer gezien maar nog nooit met John Frusciante aangezien ik 10 was toen hij de band verliet. Ben heel benieuwd hoe zijn deelname de dynamiek in de band en tijdens het optreden zal veranderen. Vond hun vorige optreden op Werchter erg tegenvallen dus slechter zal het sowieso niet snel worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken