Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Op zo'n korte termijn vindt je geen waardige vervanger meer hoor. Buiten een dj set ofzo.

GvF als headliner zeg. Imagine.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
892
295
Misschien toch the Strokes?
Kaarten zijn toch al verkocht en ze hebben nog ergens een contract liggen waar iets mee moet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
Ik hoorde de melding van Metallica ook op de radio. ?
Wie is de Werchterse Sabaton die ze kunnen opbellen als last minute vervanging?
Want Greta Van Fleet laten headlinen lijkt me toch een beetje van de pot gerukt.

Billie Eilish is vrij en haar andere Belgische show zit er op. Speelt de dag erop in Zwitserland
Foals is vrij, spelen de dag erna in Frankrijk. En zijn afgevallen van Encore...
Misschien is Florence & The Machine nog in de buurt. Werchter heeft misschien iets goed te maken na hen te degraderen tot Barn-head ipv haar eigen headline-show.

Voor de rest: dEUS? Stromae?
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en pigital

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Billie Eilish is vrij en haar andere Belgische show zit er op. Speelt de dag erop in Zwitserland
Foals is vrij, spelen de dag erna in Frankrijk. En zijn afgevallen van Encore...

Voor de rest: dEUS? Stromae?
Je gaat toch wel proberen iets in dezelfde richting te boeken neem ik aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Chiel

Support act
18 jul 2014
892
295
Het is dat Max van Oscar and the Wolf wat mentale problemen heeft op dit moment ...

Maar wat dachten we van Freddy Melculy!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.626
3.220
Alle Metallica fans die Billie of Stromae als vervanging krijgen, die grap zou nog groter zijn dan GvF als headliner!
Nine inch Nails zou zooo vet zijn, dan probeer ik sowieso een ticketswapje te bemachtigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Op zo'n korte tijd. Mogen ze blij zijn als ze überhaupt iets vinden...
Ik mag toch hopen dat ze niet helemaal op hun achterhoofd gevallen zijn en dat zoiets gebeuren kan/kon en er wel IETS achter de hand is voor het wegvallen van RHCP/Pearl Jam/Metallica
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.379
1.891
Ach kan ook een crew member zijn de ze nu in isolatie steken. Vandaag/morgen rustig de tijd pakken op hertesten van iedereen en indien oke, fris en monter het RW podium op.
Voorlopig blijft het stil bij de band zelf wat ik op zich vreemd vind.

Edit nevermind de band stilte, net gecommuniceerd.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
892
295
Ik mag toch hopen dat ze niet helemaal op hun achterhoofd gevallen zijn en dat zoiets gebeuren kan/kon en er wel IETS achter de hand is voor het wegvallen van RHCP/Pearl Jam/Metallica
Nou, er zal wat klaar staan aan kleine bands maar niet ter grootte van een headliner.
Maar Rock Werchter kennende zullen ze wel wat regelen, er is genoeg leuks in de buurt.
Of het dan metal is, is een tweede.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
Laat vrijdag nu net de enige dag zijn dat je geen enkele groep tot headliner kan doorschuiven ... Greta Van Fleet, alt-J of Moderat ... Het kan, maar ...

The Killers, Twenty One Pilots of The War on Drugs doorschuiven zou toch sneller aanvaard worden.

Hopen dat Metallica kan komen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
Volbeat? Is wel binnen het genre. Of fans er blij van zullen worden is een tweede.
Die zomertour van hen lijkt afgelopen? Pinkpop was blijkbaar hun laatste optreden tot het najaar. Misschien zijn ze toch te overhalen, misschien zijn er bandleden op reis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken