Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Iemand een idee voor gezond eten op de camping voor ´s ochtends (op voorhand te kopen, dus niet op de camping zelf) (zonder koelbox)
Broodjes en knaks, de rest it bijzaak, haha

Als je zo'n gaspitje mee weet te krijgen kan je natuurlijk ook eitjes of bijv een havermoutje meenemen en iets opwarmen

En idd fruit voor de vitamientjes
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Toch heerlijk dat er tot twee dagen voor het festival wordt gediscussieerd over de Line up

Buitenom mijn eigen muziek smaak vind ik het eigenlijk best wel een gebalanceerde Line up. Eigenlijk in bijna alle genres staat er wel iets: pop, rock, Indie alternative rock, soul, punk, en dan vergeet ik vast nog genres.

En dat een rock Werchter de 'unieke' headliners op aparte evenementen zet is natuurlijk misschien jammer, maar commercieel gezien toch gewoon heel logisch?

En een dikbezaaide Line up met allemaal alternatieve 'hippe' namen zoals Glastonbury bijv. is leuk, maar dan blijkt uiteindelijk dat je de helft niet kan zien als het blokkenschema krijgt (even buitenom het feit dat het me super tof lijkt om ooit naar Glastonbury te gaan)

Korte samenvatting:

Heel veel leuke diverse namen, headliners kan een tikkeltje meer vernieuwend wellicht. Maar vooral: ZIN IN!
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Broodjes en knaks, de rest it bijzaak, haha

Als je zo'n gaspitje mee weet te krijgen kan je natuurlijk ook eitjes of bijv een havermoutje meenemen en iets opwarmen

En idd fruit voor de vitamientjes
Ik laat dit jaar denk ik een gaspitje in de auto samen met pannenkoek mix met alleen water toevoegen en ga daar op een ochtend pannenkoeken bakken. morgenavond veel eieren bakken en op broodjes doen om mee te nemen, net als wat voorgegaarde gehaktballen. Krentenbollen voor de laatste dagen en een zak appels voor een beetje vitamientjes al moet je het ook niet te gezond willen hebben. Dat doen we op 4 juli wel weer ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.088
2.292
Iemand nog een goede tip om op een vlotte manier naar camping A1 - parking te rijden? We zouden rond 6u15 in Haacht/Werchter zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.213
Ik laat dit jaar denk ik een gaspitje in de auto samen met pannenkoek mix met alleen water toevoegen en ga daar op een ochtend pannenkoeken bakken. morgenavond veel eieren bakken en op broodjes doen om mee te nemen, net als wat voorgegaarde gehaktballen. Krentenbollen voor de laatste dagen en een zak appels voor een beetje vitamientjes al moet je het ook niet te gezond willen hebben. Dat doen we op 4 juli wel weer ;)
En wij zijn uitgenodigd?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Voila, de laatste nachtshift zit erop.
Vanavond nog een laatste vergadering in café De Toekomst en dan zijn we klaar om morgen om 10uur te vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
1656479608340.png

Die donderdag wordt steeds slechter joh. Misschien wordt het toch Airbourne ipv Fontaines als ik het zo zie.

Rest van het weekend wel mooi :)
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
22E91C6C-EA93-4048-BDC8-9FF2A06CA445.jpeg
- Vandaag warm met Realfeel tot 30 graden.
- Donderdag veel regen verwacht vanaf 10u.
- Vrijdag frisser en wind.
- Zaterdag en zondag ideaal festivalweer.

- Buiten donderdag, is er een hoge UV index (ook vrijdag), dus vergeet geen zonnecrème.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Tussen 14u en 17u zal de barn lekker vol zitten morgen denk ik als je de hoeveelheid regen ziet .

Maar ..vanaf donderdagavond tot en met zondag wordt t gewoon prima weer. Dus die 3 uurtjes gewoon ff doorbijten. T wordt een heerlijk weekend
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Gasten, voor wie met de trein komt, blijkbaar zijn er zeer veel gecancelled door een aanrijding, kijk zeker eens op die site of die van u nog rijdt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.213
Potverdorie, de meeting laten zitten maar als er ineens pannenkoeken zijn wel willen komen ;).

Van mij mag je een pannenkoekje komen eten hoor.
Ho ho, moet nog even kijken zei ik. Maar die pannenkoeken helpen wel, ja, aangezien ik waarschijnlijk geen normaal ontbijt ga krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken