Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
"A member of the Metallica family has tested positive" is wel héél vaag.
Als het een bandlid was dan hadden ze ineens toch de rest van de tour gecancelled lijkt me? Ik ga eerder uit van een crewlid die niet al te dicht bij de band staat maar nu nog zien hoever het is gekomen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Iron Maiden is ook vrij. Maar dan doen ze wel 3 shows op rij... Geen idee of ze dat nog (vaak) doen
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Dan zou Werchter dit jaar Faith no More, Queens of the stone Age en Metallica verliezen? Wauw.
Maar Volbeat zou natuurlijk over te halen zijn voor het juiste bedrag.

Maar inderdaad een beetje vaag wie er corona heeft.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vooral jammer dat indien ze cancellen er dan allicht volgend jaar zullen staan :ROFLMAO:. Dus ik hoop voor alle festivalgangers dit jaar en mezelf die het voor 2023 weer een kans geeft dat ze gewoon komen spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Dan zou Werchter dit jaar Faith no More, Queens of the stone Age en Metallica verliezen? Wauw.
Maar Volbeat zou natuurlijk over te halen zijn voor het juiste bedrag.

Maar inderdaad een beetje vaag wie er corona heeft.
Al die gitaren, vervangen door Anne-Marie en Bazart voorlopig. O&TW lijkt me wel een goeie shout dan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoorde de melding van Metallica ook op de radio. ?
Wie is de Werchterse Sabaton die ze kunnen opbellen als last minute vervanging?
Want Greta Van Fleet laten headlinen lijkt me toch een beetje van de pot gerukt.

Wie vrijdag nog wil gaan, de tickets op ticketswap zullen alleszins snel komen als Metallica echt wegvalt.
Nightwish
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
566
531
Al die gitaren, vervangen door Anne-Marie en Bazart voorlopig. O&TW lijkt me wel een goeie shout dan.
Nog altijd beter dan van GVF headliner maken.

Kunnen ze dan niet gewoon Moderat een achterlijk groot podium geven. Dat is ten minste nog iets leuks ..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk dat het idd 1 van de band is die positief is. Je gaat toch geen show afzeggen als er een crewmember positief is. Dat zou best wel achterlijk zijn.
 

Mikado

Playlistbediener
24 jun 2022
5
1
Ik denk dat het idd 1 van de band is die positief is. Je gaat toch geen show afzeggen als er een crewmember positief is. Dat zou best wel achterlijk zijn.
Dat inderdaad. Ben erg benieuwd wat de planner zo lastminute nog kan en gaat doen op de vrijdagavond..
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.460
2.943
Een combi verkopen omdat 1 band afzegt?
1 band? Zaterdag is er al niemand die ik per se wil zien. Nu vrijdag ook al niet meer. Kutzooi. Als ze echt cancelen en er is geen normaal alternatief dan wordt het mogelijk alleen donderdag en zondag voor mij. Jammer dat ik m'n hotel al heb betaald....

Het is gewoon erg waardeloos allemaal. Queens of The Stone Age, Faith No More en Metallica zijn naast Pearl Jam en The War On Drugs de belangrijkste acts waarvoor ik een combiticket koop. Er zijn er al twee vervangen met popprinsessen als vervanger en nu dreigt een derde ook nog om te vallen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Dit is de officiële reactie:

FRAUENFELD ROCKS CANCELLATION
It is with a very heavy heart that we are announcing that we will not be appearing at Frauenfeld Rocks in Switzerland today, as unfortunately, a member of the Metallica family has tested positive for Covid. We are beyond sorry to disappoint those of you planning to attend this show.
It was our intention to reschedule a show in Switzerland as soon as possible, however in overnight discussions with the local promoters, sadly it became apparent that schedules and venues do not line up for the remainder of this year or next.
If you have a ticket and would still like to attend Out in the Green, you will receive a refund of 50 Swiss francs. Should you decide not to attend the festival altogether, you will be refunded the ticket price by the respective ticket agencies; you may request a refund for your ticket at Ticketmaster.ch.
Bands appearing today at Out in the Green include Five Finger Death Punch, Sabaton, Eluveitie, Fever 333, and Chaoseum
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.441
4.593
nu niet om oneerbiedig te doen, maar zo lang het niet james is kunnen ze voor iedereen wel een tijdelijke vervanger vinden die een paar shows meespeelt.
genoeg metal gitaristen/bassisten/drummers die voor zo'n kans zouden springen
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.460
2.943
1 band? Zaterdag is er al niemand die ik per se wil zien. Nu vrijdag ook al niet meer. Kutzooi. Als ze echt cancelen en er is geen normaal alternatief dan wordt het mogelijk alleen donderdag en zondag voor mij. Jammer dat ik m'n hotel al heb betaald....

Het is gewoon erg waardeloos allemaal. Queens of The Stone Age, Faith No More en Metallica zijn naast Pearl Jam en The War On Drugs de belangrijkste acts waarvoor ik een combiticket koop. Er zijn er al twee vervangen met popprinsessen als vervanger en nu dreigt een derde ook nog om te vallen.
Waarbij ik The War On Drugs al zag in april, en Pearl Jam in juli nog 2x ga zien als zij tenminste geen covid oplopen. Blijft er dus maar 1 dag over, waarvoor ik echt nog zou willen gaan.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.147
1.588
Dat er bands last minute gingen uitvallen viel te verwachten, maar zowat je grootste headliner zou echt wel een amputatie van de affiche zijn.

Faith no More, Queens of the stone age en nu Metalllica? Zo blijft er in elk geval nog weinig over van die stacked line up.

Als ze Greta als absolute headliner zetten ben ik er in elk geval klaar mee. Ik heb een bloedhekel aan die band en vind het al schandalig genoeg dat ze subben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken