Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Kanye die last minute Coachella cancelt. Je ziet het van mijlenver aankomen en toch hahahaha. Het zal wel een gekkenhuis zijn daar bij Tollet en co nu.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
Kanye die last minute Coachella cancelt. Je ziet het van mijlenver aankomen en toch hahahaha. Het zal wel een gekkenhuis zijn daar bij Tollet en co nu.
Volgens geruchten op Reddit hebben ze al in januari een aanzienlijk voorschot betaald aan een grote act om beide weekends vrij te houden en klaar te staan voor een eventuele last minute invalbeurt. Klinkt ook niet onwaarschijnlijk na alle annulaties die ze al meegemaakt hebben de laatste jaren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Volgens geruchten op Reddit hebben ze al in januari een aanzienlijk voorschot betaald aan een grote act om beide weekends vrij te houden en klaar te staan voor een eventuele last minute invalbeurt. Klinkt ook niet onwaarschijnlijk na alle annulaties die ze al meegemaakt hebben de laatste jaren.
Ariana verving Beyoncé nog maar enkele jaren geleden, maar dit was op zich bound to happen met hem. Na alles wat ie de afgelopen weken heeft gedaan. Zou 't Bad Bunny kunnen zijn? Weet niet goed wie anders zou kunnen vervangen op dat niveau die rapt tbh. Tyler is ook gewoon op tournee.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
812
Je moet als organisator toch een beetje seniel zijn om die gast nog te booken…

Heeff ooit een Boutique (een Europese Tour) gecancelled enkele uren voor het bekend zou worden.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Toch tragisch hoe het met Kanye West gelopen is. Die gast was altijd een licht excentrieke maar ook licht geniale artiest, maar het is duidelijk dat Kim Kardashian hem als een soort succubus stapelgek gemaakt heeft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.819
Ariana verving Beyoncé nog maar enkele jaren geleden, maar dit was op zich bound to happen met hem. Na alles wat ie de afgelopen weken heeft gedaan. Zou 't Bad Bunny kunnen zijn? Weet niet goed wie anders zou kunnen vervangen op dat niveau die rapt tbh. Tyler is ook gewoon op tournee.

Geen hiphop, maar Silk Sonic lijkt ook een plausibele optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Je moet als organisator toch een beetje seniel zijn om die gast nog te booken…

Heeff ooit een Boutique (een Europese Tour) gecancelled enkele uren voor het bekend zou worden.
Zou m nog heel graag is live willen zien, staat wel in de top 5, maar denk inderdaad dat geen festival hem meer durft te boeken, zowel zou ik als ik een ticket heb tot het laatste moment duimen dat die nog wel komt opdagen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.819
Zou m nog heel graag is live willen zien, staat wel in de top 5, maar denk inderdaad dat geen festival hem meer durft te boeken, zowel zou ik als ik een ticket heb tot het laatste moment duimen dat die nog wel komt opdagen...
En zelfs in de zaal/op de weide zou ik nog twijfelen of hij wel op dat podium stapt.

Erg jammer inderdaad, maakt de kans dat ik deze meneer ooit live zie zo goed als nihil.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.819
Kan. Ik zag mensen ook al naar Billie Eilish hinten. Op tweedehandssites lijken ticketprijzen trouwens enorm te tanken..
Maar Billie Eilish staat er toch al? Zie die geen 2 (en dus 4) headlineshows doen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
En zelfs in de zaal/op de weide zou ik nog twijfelen of hij wel op dat podium stapt.

Erg jammer inderdaad, maakt de kans dat ik deze meneer ooit live zie zo goed als nihil.
Wetende dat die in 2006 eigenlijk nog vlotjes een lage spot accepteerde, ondanks veel hitjes. Maf …

heb die ook 2 zaal tours last minute weten cancelen, sportpaleis was 2x geboekt
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken