Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jandekoek

Nieuw lid
1 nov 2021
2
0
Coldplay een optie als vervanger van Ye op Coachella? Zijn in de buurt en hebben hun LA shows tot nader order uitgesteld, die in dezelfde week plaats zouden vinden
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Coldplay een optie als vervanger van Ye op Coachella? Zijn in de buurt en hebben hun LA shows tot nader order uitgesteld, die in dezelfde week plaats zouden vinden
The Weeknd en the Swedish House Mafia it is..

Moet je voorstellen, Harry Styles, Billie Eilish en The Weeknd op Werchter.. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren...
Hoeft ook niet, maar zou spannend zijn als ze het een keer aandurven, zijn meer namen die ze op een werchter Boutique wegzetten (en The Weeknd dus in het koning boudewijn stadion).
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
En nog een praktisch vraagje. ( ik ben al veeel te lang niet op werchter geweest):

Klopt het dat we geen parking tickets in de voorverkoop kunnen kopen?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
En nog een praktisch vraagje. ( ik ben al veeel te lang niet op werchter geweest):

Klopt het dat we geen parking tickets in de voorverkoop kunnen kopen?
Alleen voor de parking achter camping A1 moet je wel cash betalen, daar kon je tot voor kort nog niet met je bankpas betalen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Nog een E ervoor en er staat EMO.
We krijgen ons eigen When We Were Young Festival. Avril Lavigne, Paramore, Bring Me The Horizon en als headliner My Chemical Romance. En dan hier de reacties lezen, nu al zin in.
Nog beter; het is een subtiele hint naar Emo Girl van Machine Gun Kelly die mag headlinen op de Encore... én dan de reacties lezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken