Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je moet 't 'm wel nageven. Terryn is gewoon bezig zichzelf niet in de vergetelheid te worden gedrukt wanneer binnen vijf jaar Bazart ermee op houdt omdat ze geen AB meer kunnen vullen. Kan hij tv-programma's beginnen presenteren ofzo.
Je moet 't 'm wel nageven. Terryn is gewoon bezig zichzelf niet in de vergetelheid te worden gedrukt wanneer binnen vijf jaar Bazart ermee op houdt omdat ze geen AB meer kunnen vullen. Kan hij tv-programma's beginnen presenteren ofzo.
Tja, zowel Yves Tumor als Floating Points staan op het al even grootste/mainstreame Mad Cool, dus dat zou er misschien wel ingezeten hebben. Maar soit, het is wat het is.
Excuseer ?. Vorige album volle Roma gedragen door dat nieuwe album. Blijf fan.
Er zijn imo teveel festivals in België inderdaad. En als die er elke keer meer dagen gaan bij maken, helpt niet.
Yves Tumor is ook zonde, maar stond ook al gepland voor Dour 2020 natuurlijk.
Hopelijk zien we Faith No More snel weer terug.
Baal momenteel wel, want was de enige naam op zaterdag de moeite waard voor mij en de vervanger zie ik daar geen verandering in brengen.
Misschien dat ze coulant zijn omdat ze anders geen show in België hebben komend jaar, en daarom genoegen nemen met een sub plaats. Of Werchter doet een keertje een triple headliner puur omdat de Strokes zo zeldzaam zijn.
ik zie niet in wat er mis is met bring me the horizon. Hebben een goede plaat gereleased, brengen een grote show met zich mee en ik denk toch dat die een aantal kaartjes meer verkopen dan faith no more in België.