Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.536
3.056
Ik ben blij ermee dat er op Rock Werchter vooralsnog amper plaats is voor hiphop. Er is toch niks mis mee dat de mensen die graag hiphop horen naar een ander festival zullen moeten kijken?
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Dour ook met nieuwe namen.

We mogen o.a. Yves Tumor, Metronomy en Floating Points schrappen. Wel opvallend: nog geen Stormzy daar.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Here We Go Again GIF
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Die zou dit jaar op Pukkelpop staan toch? Wellicht dat die dan 2022 daar speelt.
Zou kunnen, maar ik vermoed dat die augustus data een beetje verweven waren rond Reading en Leeds, waar hij toe ook stond. Nu lijkt het erop dat hij weer rond juli tourt, staat plots ook op Mad Cool.

Tel daarbij op dat Pukkelpop met Arctic Monkeys en Dua Lipa ineens twee grote kanonnen bij heeft.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Voor gitaren ga je maar naar Graspop... Oei das pop? Das Pop --> Bent Van Looy --> The Voice van Vlaanderen --> Ibe Wuyts = de vervanger van FNM.

Geen dank.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Of het voordeel...
Tot nu toe weinig voordeel in gezien eerlijk gezegd. Daarover al veel gevloekt de laatste jaren.

Zijn naar mijn gevoel altijd de scherpere acts die er op die manier worden afgesnoept door Les Ardentes, Cactus, Dour, Gent Jazz, Rivierenhof, enz.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken