Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Je moet 't 'm wel nageven. Terryn is gewoon bezig zichzelf niet in de vergetelheid te worden gedrukt wanneer binnen vijf jaar Bazart ermee op houdt omdat ze geen AB meer kunnen vullen. Kan hij tv-programma's beginnen presenteren ofzo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Dour ook met nieuwe namen.

We mogen o.a. Yves Tumor, Metronomy en Floating Points schrappen. Wel opvallend: nog geen Stormzy daar.
Geen enkele artiest uit dat pakketje die op Werchter had gestaan tbh. Misschien Metronomy, maar die zijn toch al jaren passé.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Je moet 't 'm wel nageven. Terryn is gewoon bezig zichzelf niet in de vergetelheid te worden gedrukt wanneer binnen vijf jaar Bazart ermee op houdt omdat ze geen AB meer kunnen vullen. Kan hij tv-programma's beginnen presenteren ofzo.
De gedroomde opvolger van Koen Wauters. Vervolgens eindelijk Clouseau op RW!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Geen enkele artiest uit dat pakketje die op Werchter had gestaan tbh. Misschien Metronomy, maar die zijn toch al jaren passé.
Tja, zowel Yves Tumor als Floating Points staan op het al even grootste/mainstreame Mad Cool, dus dat zou er misschien wel ingezeten hebben. Maar soit, het is wat het is.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Geen enkele artiest uit dat pakketje die op Werchter had gestaan tbh. Misschien Metronomy, maar die zijn toch al jaren passé.
Excuseer ?. Vorige album volle Roma gedragen door dat nieuwe album. Blijf fan.
Er zijn imo teveel festivals in België inderdaad. En als die er elke keer meer dagen gaan bij maken, helpt niet.
Yves Tumor is ook zonde, maar stond ook al gepland voor Dour 2020 natuurlijk.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
Hopelijk zien we Faith No More snel weer terug.
Baal momenteel wel, want was de enige naam op zaterdag de moeite waard voor mij en de vervanger zie ik daar geen verandering in brengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Nog niet genoemd hier, maar met Moderat op de lineup mogen we Apparat ook wel vergeten op donderdag.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Hopelijk om 16.00 uur een pakketje! Misschien met een vervangende act voor het tijdslot (derde laatste mainstage) voor Faith No More ...

Ik hoop met anderen hier mee op een Liam Gallagher-aankondiging!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Zeker! Maar ... Die moeten toch bij de twee laatste acts op mainstage staan? En die plaatsen zijn allemaal al bezet ...
Misschien dat ze coulant zijn omdat ze anders geen show in België hebben komend jaar, en daarom genoegen nemen met een sub plaats. Of Werchter doet een keertje een triple headliner puur omdat de Strokes zo zeldzaam zijn.

Wishful thinking :)
 

bhu79

Playlistbediener
4 dec 2019
8
2
Hoop inderdaad op Liam, maar ... dit zou ook wel eens gevaarlijk dicht als vervanger kunnen komen:

Bring me the horizon

Tourdates:
1639147865939.png

Of zie ik iets over het hoofd?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik zie niet in wat er mis is met bring me the horizon. Hebben een goede plaat gereleased, brengen een grote show met zich mee en ik denk toch dat die een aantal kaartjes meer verkopen dan faith no more in België.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Paddy

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken