Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Het ding is dat ze hier eigenlijk ook niet meer in een zaal zijn geweest ofzo sindsdien, of misschien een keertje. Ligt toch ook wat aan de band zélf dat ze niet echt de oversteek willen maken hm.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Het nieuwe album van Biffy Clyro is wederom meer dan aardig. Ik weet dat hun vorige passage op Pukkelpop niet echt een groot succes was en dat ze hier in Belgie nauwelijks airplay krijgen op Stubru, maar damn it! Na al die tijd zou Biffy echt wel weer welkom zijn op een festivalpodium.

Ideale band om rond een uur of 16 met een zomerzonnetje en frisse pint op die main van Werchter te zetten of..stel je voor...in één van de tenten.

Mon the Biff!!
Inderdaad jammer dat hun populariteit zo beperkt is in België e.. Ik heb ze live gezien op NOS en nadien in de AB en gewoon fantastisch.. Intussen al hun lp's gekocht ? en als ge dan hun shows ziet op YouTube waarin ze headlinen, dan zijn dat toch echt schitterende shows in het donker.. Jammer dat ze dat statuut hier niet hebben...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.001
259
Op zich werd die show wel goed onthaald, ermee jaar erna gezamenlijke poging tot doorbraak op de main stage. Helaas.
Vond het persoonlijk ook goede show.
Maar dat ik op het einde makkelijk tot voor kon wandelen (en snel pintjes kon halen en terug) is geen goed teken...
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
709
631
The Hive Resort en de mobilhomecamping die nu al uitverkopen (zijn die ooit al uitverkocht geweest?), ook dat duidt niet echt op een verjonging in 2022. ?
“Ja maar die mensen drinken veel op de weide”
Alleen realiseren ze nu pas dat die weide de mobilhomecamping is, en dat drinken trappistjes zijn uit de frigobox.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
“Ja maar die mensen drinken veel op de weide”
Alleen realiseren ze nu pas dat die weide de mobilhomecamping is, en dat drinken trappistjes zijn uit de frigobox.
Mijn indruk is toch dat de mensen die daar slapen de hele dag op de wei staan. Terwijl bij ons op camping A1 er hele groepen tot in de middag heerlijk bij de tent zitten te borrelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
“Ja maar die mensen drinken veel op de weide”
Alleen realiseren ze nu pas dat die weide de mobilhomecamping is, en dat drinken trappistjes zijn uit de frigobox.
Tuurlijk zijn dat de big spenders, ik lig zelf op de Rock Village maar toch ga ik steeds vlot over de 100 bonnetjes op een Werchter weekend.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.367
Mijn indruk is toch dat de mensen die daar slapen de hele dag op de wei staan. Terwijl bij ons op camping A1 er hele groepen tot in de middag heerlijk bij de tent zitten te borrelen.
Om niet te beginnen over de gewone Hive camping, waar sommigen de wei niet zien
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Niet ook op TW Boutique?
Kan eigenlijk ook wel eigenlijk.. Angèle > Gorillaz > Stromae, straf rijtje.

En ja, I know. In 2020 was ze exclusief aangekondigd door Dour als haar enige festivalshow op Belgische bodem, maar ja wie weet is daar intussen verandering in gekomen ofzo idk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Eigenlijk vooral hierom:
Zou daar wel goed passen ja, maar Angèle nog zo 'laag' in België zou ik straf geboekt vinden.

Ik fantaseer nu over een Boutique 2 met Dua Lipa en Angèle samen. Al zitten die Sportpaleizen flink in de weg.

Fantaseer ook over Gorillaz die Stromae uitnodigt om een nummer te komen guesten. Zou iets heel Damon zijn om te doen.

Ik fantaseer veel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken