Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Moet je dat echt zeggen een dag nadat ik een ticket gekocht heb... En ik maar denken dat de lineup door Gorillaz de juiste kant zou opvallen.
Ik heb er nog geen (Springsteen nieuws aan het afwachten €€€) maar ik durf te bekennen dat Bazart bij op die line up mij zou laten afhaken, al zou de rest nog meevallen.
Hopeloze groep geworden.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Trouwens denk ik dat Turnstile ook zeker wel naar Werchter komt. Die zijn eind juni in nederland . Geweldige band
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Trouwens denk ik dat Turnstile ook zeker wel naar Werchter komt. Die zijn eind juni in nederland . Geweldige band
Ik probeer me te bedenken wanneer Werchter nog is Hardcore geboekt heeft. Nu lijkt me wel een goede Slope band.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Ja echt hardcore. Dan moet je ver terug hoor. Met Parkway Drive (en in mindere mate Bmth) wel metalcore
Enter Shikari in 2015?
Nu met Turnstile, Frank Carter, Idles, Fontaines DC, Fever 333, Highly Suspect, Brutus, enz is er nog wel wat interessant gitaarwerk in de buurt. Zie er zelfs een heel deel van opduiken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
En een bepaalde britse band met franse naam staat begin april in Vorst Nationaal met hun nieuwe album...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
En een bepaalde britse band met franse naam staat begin april in Vorst Nationaal met hun nieuwe album...
Opvallende downgrade ook van Sportpaleis naar Vorst. Vreesde al dat die hun populariteit ging blijven stijgen tot écht Werchterheadliner materiaal.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Als we over Belgische bands bezig zijn, hoezo heeft een van de grootste metalbands uit hun genre er nog nooit gestaan: Amenra
Helemaal waar. Die noemde ik hier ook al na Alcatraz. Dat zou een schitterende boeking zijn. Misschien Klub C maar eigenlijk een mooie spot in de Barn. Ik sta vooraan en ben vervolgens enorm benieuwd hoe dat aanslaat op Werchter. Er zal voor veel bezoekers een muzikale wereld opengaan.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.436
4.211
Ik denk dat er wel een paar toffe kleinere bands kunnen komen met Fontaines D.C. al 2× geboekt, IDLES die in de buurt zijn, Squid was blijkbaar ook geboekt voor ´20. Fever 333 ook in de buurt en staat eens niet op gmm. Frank Carter & the rattlesnakes lijkt me ook een mooie. Brutus lijkt me ook wel vrij zeker, staan zelfs op mad cool.
Yong Yello zie ik ook op de slope staan, zeer goed album met diepgang en ook goed live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken