Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
De intentie van een eendagsfestival was er initieel wel, maar moet zeggen dat dat de laatste jaren toch is uitgegroeid tot een grote lange rode loper voor de headliner hoor.
Inderdaad. Ik heb nog nooit anders geweten dan dat de concerten die niet de laatste act van de dag zijn, compleet in het water vallen daar.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.395
625
Met nog Sir Macca (gerucht Glastonury) en the Rolling Stones (gerucht terreinen Garorock), dat zijn er dan 3 voor nog 1 plaats. Daarom Macca TW, Bruce de wei en de Stones KB-stadion/Park Nieuwe Koers (of gewoon niet).
Ken heeft eerder deze week aangegeven dat Macca niet terugkeert onder het format TW. Dus Springsteen als kandidaat nr 1 dan.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Ik zou er niet van staan te kijken als Springsteen rondom Werchter zelf als los concert wordt ingepland. Dit ligt in lijn met de geruchten zoals die nu op diverse fora verschijnen. Kan hij daarna mooi richting Spanje om daar o.a. Mad Cool te headlinen.

Daarnaast zijn er voldoende andere mogelijkheden om die tweede dag van TW Classic in te vullen.. The Rolling Stones bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Met nog Sir Macca (gerucht Glastonury) en the Rolling Stones (gerucht terreinen Garorock), dat zijn er dan 3 voor nog 1 plaats. Daarom Macca TW, Bruce de wei en de Stones KB-stadion/Park Nieuwe Koers (of gewoon niet).
Of voor nog 2 plaatsen, als 1 van die 3 nog een zaterdagheadliner wordt
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Met nog Sir Macca (gerucht Glastonury) en the Rolling Stones (gerucht terreinen Garorock), dat zijn er dan 3 voor nog 1 plaats. Daarom Macca TW, Bruce de wei en de Stones KB-stadion/Park Nieuwe Koers (of gewoon niet).

Macca op TW zou enigszins toch ook vreemd zijn.. Want mijn TW-classic ticket voor Macca is omgezet naar de editie met Nick Cave (ook wrs omdat ik te laat was om voor een voucher te kiezen, en I don't care want alleen voor Placebo wil ik al gaan, maar dit terzijde ?).. Had het dan niet logischer geweest om het opnieuw om te zetten naar de editie met Macca (als het uiteraard wisten dat het er van ging komen...)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik denk dat ze toen wellicht nog niet wisten of Paul McCartney beschikbaar was.
En je kon een tegoed aanvragen.
Kan me voorstellen dat Nick Cave / Placebo niet in het straatje passen van de meeste Paul McCartney-bezoekers.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Macca op TW zou enigszins toch ook vreemd zijn.. Want mijn TW-classic ticket voor Macca is omgezet naar de editie met Nick Cave (ook wrs omdat ik te laat was om voor een voucher te kiezen, en I don't care want alleen voor Placebo wil ik al gaan, maar dit terzijde ?).. Had het dan niet logischer geweest om het opnieuw om te zetten naar de editie met Macca (als het uiteraard wisten dat het er van ging komen...)
Ik had ook een ticket voor Macca , maar heb m'n voucher gevraagd om zeker te zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kan zijn dat ik helemaal verkeerd kijk. Maar ik kan nog gewoon camping tickets halen voor the hive? Terwijl er is aangegeven dat die uitverkocht is.
Of bedoelen ze iets anders ermee dat uitverkocht is?

Ik wil wellicht binnenkort weekend tickets halen + camping, en dan het liefst the hive
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Kan zijn dat ik helemaal verkeerd kijk. Maar ik kan nog gewoon camping tickets halen voor the hive? Terwijl er is aangegeven dat die uitverkocht is.

Ik wil wellicht binnenkort weekend tickets halen + camping, en dan het liefst the hive
Is the Hive Resort, de 'luxeversie' van de Hive. Gewone Hive tickets zijn wel nog gewoon te koop.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Is the Hive Resort, de 'luxeversie' van de Hive. Gewone Hive tickets zijn wel nog gewoon te koop.
O oke top, komt goed uit!

Hoop dat ze morgen voor een doorslag kunnen zorgen dat ik volgende week mijn tickets kan kopen. Zit nog wat te twijfelen namelijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
O oke top, komt goed uit!

Hoop dat ze morgen voor een doorslag kunnen zorgen dat ik volgende week mijn tickets kan kopen. Zit nog wat te twijfelen namelijk
Ja duurt lang. Beetje frustreend om die 5 dezelfde namen te zien staan terwijl andere festivallineups snel vollopen. Ondertussen hebben zowat alle andere Europese festivals een pak meer namen bekend dan RW en PP. Opvallend hoe die achter blijven.

Maar zal niet lang meer duren. Morgen is er weer een vrijdag.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ja duurt lang. Beetje frustreend om die 5 dezelfde namen te zien staan terwijl andere festivallineups snel vollopen. Ondertussen hebben zowat alle andere Europese festivals een pak meer namen bekend dan RW en PP. Opvallend hoe die achter blijven.

Maar zal niet lang meer duren. Morgen is er weer een vrijdag.
Ja dat is inderdaad vervelend, ook met de gedachte dat er wellicht redelijk veel weekend tickets zijn verkocht.

De doorslag zal voor mij ook al zijn als de zaterdag headliner RW, niet overeen komt met zondagheadliner PP. Maar zo aan de verwachtingen te lezen zal dat ook niet zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Vraag me af hoe het überhaupt zit met de kaartverkoop, of die een beetje goed loopt of niet. Heel moeilijk in zo'n raar jaar, met vouchers en reeds zoveel verkochte tickets in 2020/21. Wachten we nu echt gewoon op Kendrick? Bedoel. Daar lijkt het zo'n beetje op toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
Zou wel een stukje klantenservice zijn om te laten zien welk percentage van de tickets is verkocht per dag/passe-partout.

Ik snap dat het als een rode loper werkt voor veel mensen om nog even op de handen te blijven zitten als het laag is of om juist per direct een ticket te scoren als het gevaarlijk dicht tegen uitverkopen zit.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Volgens efestivals zouden we vandaag wrs geen zaterdagheadliner krijgen.
Vraag me af of we wel op kendrick aan het wachten zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Volgens efestivals zouden we vandaag wrs geen zaterdagheadliner krijgen.
Vraag me af of we wel op kendrick aan het wachten zijn.
Fingers crossed.

Maar vorige week was er normaal nieuws (de vrijdag sub/cohead), dat last minute werd afgeblazen door de aankondiging van Gorillaz op Boutique. Nu zijn we een vrijdag verder...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.395
625
Volgens efestivals zouden we vandaag wrs geen zaterdagheadliner krijgen.
Vraag me af of we wel op kendrick aan het wachten zijn.
Volgens diezelfde info wordt de zaterdagheadliner pas bekend gemaakt wanneer de artiest zelf groen licht geeft. Wat nog steeds richting Kendrick wijst. Of op zijn minst richting een naam die momenteel nog geen (Europese) tourdata heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken