Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Turnstile is vaste klant bij Ieper Hardcore Fest dat begin juli plaatsvindt.

En als Turnstile op Stubru airplay krijgt, betekent het dat ze passé zijn. RIP Turnstile.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Als we over Belgische bands bezig zijn, hoezo heeft een van de grootste metalbands uit hun genre er nog nooit gestaan: Amenra
Ja, kzie het al zo gebeuren. Enkele honderden verloren gelopen strandhanddoekmensen die rond een uur of zeven hun weg naar de Klub C hebben gevonden om dé Belgische metaltrots te aanschouwen. Later die avond speelt dan Metallica, hét summum van hun zomer. Bulder. Maar ik zie het nog gebeuren met hun mainstream ze jammer genoeg zijn geworden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
En als Turnstile op Stubru airplay krijgt, betekent het dat ze passé zijn. RIP Turnstile.
Verkochten die ook niet de MOD in een handomdraai uit (en overigens voor vrij maffe prijzen voor een hc-show?)? Hoelang is dat geleden dat een band dat heeft gedaan lol.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Verkochten die ook niet de MOD in een handomdraai uit (en overigens voor vrij maffe prijzen voor een hc-show?)? Hoelang is dat geleden dat een band dat heeft gedaan lol.
Klopt, ik heb er tickets voor. MOD verkoopt zeer moeilijk, dus knappe prestatie voor de boys van Turnstile. 24,5 euro voor een ticket.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Ja, kzie het al zo gebeuren. Enkele honderden verloren gelopen strandhanddoekmensen die rond een uur of zeven hun weg naar de Klub C hebben gevonden om dé Belgische metaltrots te aanschouwen. Later die avond speelt dan Metallica, hét summum van hun zomer. Bulder. Maar ik zie het nog gebeuren met hun mainstream ze jammer genoeg zijn geworden.
Metallica kan dan ook wel eens een heerlijk concert worden, of je t wilt of niet . Brutus als opener van de dag mss?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Ook tickets voor Turnstile voor MOD. Dat wordt vet. En nu verder, Sam Fender is de naam te boeken deze zomer. Hebben ze sowieso!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Aftelklok op de pinkpopwebsite voor maandag. Zou wel eens dezelfde headliner als werchter kunnen worden dan
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Martin liet duidelijk doorschemeren in geval van Springsteen dat het om een los concert ging op de weide van Werchter. In verband met de aanwezige fcaciliteiten ligt de datum van dit concert ergens rond de dagen dat er dus festival aldaar plaatsvindt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Martin liet duidelijk doorschemeren in geval van Springsteen dat het om een los concert ging op de weide van Werchter. In verband met de aanwezige fcaciliteiten ligt de datum van dit concert ergens rond de dagen dat er dus festival aldaar plaatsvindt
TW Classic is in feite toch een los concert met voorprogramma's? Of wordt echt gezien als festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
TW Classic is in feite toch een los concert met voorprogramma's? Of wordt echt gezien als festival?
Met nog Sir Macca (gerucht Glastonury) en the Rolling Stones (gerucht terreinen Garorock), dat zijn er dan 3 voor nog 1 plaats. Daarom Macca TW, Bruce de wei en de Stones KB-stadion/Park Nieuwe Koers (of gewoon niet).
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
En hij geeft ook aan dat er een geweldige support bij zit wat ik weer opvat als voorprogramma. En dat zie ik dan weer iets wat je bij een los concert doet en niet bij een festival. Maar dat kan aan mij liggen ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
De intentie van een eendagsfestival was er initieel wel, maar moet zeggen dat dat de laatste jaren toch is uitgegroeid tot een grote lange rode loper voor de headliner hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken