Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, cool. Alsof dat niet extreem uitzonderlijk was dat Herman Schuermans tijdens een live-show op tv rond de zomerbar twintig namen afkondigde. Letterlijk niemand had dat verwacht.
Ja, cool. Alsof dat niet extreem uitzonderlijk was dat Herman Schuermans tijdens een live-show op tv rond de zomerbar twintig namen afkondigde. Letterlijk niemand had dat verwacht.
Zeker, maar vorig-en dit- jaar waren ook extreem uitzonderlijk. Andere regels. Beetje raar om als enige festival in Europa de boel op te sparen tot in januari/februari.
Wat met het gerucht Beyonce voor Pinkpop? Lijkt me ook voor Werchter niet uitgesloten (meer poppy headliner naast de anderen). Daarnaast las ik hier ook de melding van Ken dat de headliners niet genre Roskilde etc. zullen zijn, zou het niet hierop kunnen duiden?
Krijg toch echt weer het gevoel dat er vandaag nog niets gaat komen.
Net als anderen eerder schreven, de organisatie doet wat ze zelf willen en lijken geen haast te hebben met aankondigingen.
Krijg toch echt weer het gevoel dat er vandaag nog niets gaat komen.
Net als anderen eerder schreven, de organisatie doet wat ze zelf willen en lijken geen haast te hebben met aankondigingen.
als het uitverkocht is zijn er geen halflege tenten hoor.
Ik zou anders uw CV eens sturen richting Live Nation, misschien zoeken ze nog een goede "booker"
als het uitverkocht is zijn er geen halflege tenten hoor.
Ik zou anders uw CV eens sturen richting Live Nation, misschien zoeken ze nog een goede "booker"
Ik heb ze deze keer wel al gekocht (een impulsieve beslissing gedragen door een aantal glaasjes whiskey ??), en ik moet zeggen, 't is wel plezanter om het forum te volgen, wetende dat ge gaat gaan ?
Ik heb ze deze keer wel al gekocht (een impulsieve beslissing gedragen door een aantal glaasjes whiskey ??), en ik moet zeggen, 't is wel plezanter om het forum te volgen, wetende dat ge gaat gaan ?
Ik ga dit weekend ook maar is whiskey drinken dan...
Nog even geduld, maar is niet fijn, niet wetende hoe ver de ticketverkoop al is en er paar nog twijfelen