Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vorig jaar kregen we er in één keer meer dan 20. :unsure:
Ja, cool. Alsof dat niet extreem uitzonderlijk was dat Herman Schuermans tijdens een live-show op tv rond de zomerbar twintig namen afkondigde. Letterlijk niemand had dat verwacht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ja, cool. Alsof dat niet extreem uitzonderlijk was dat Herman Schuermans tijdens een live-show op tv rond de zomerbar twintig namen afkondigde. Letterlijk niemand had dat verwacht.
Zeker, maar vorig-en dit- jaar waren ook extreem uitzonderlijk. Andere regels. Beetje raar om als enige festival in Europa de boel op te sparen tot in januari/februari.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Wat met het gerucht Beyonce voor Pinkpop? Lijkt me ook voor Werchter niet uitgesloten (meer poppy headliner naast de anderen). Daarnaast las ik hier ook de melding van Ken dat de headliners niet genre Roskilde etc. zullen zijn, zou het niet hierop kunnen duiden?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Krijg toch echt weer het gevoel dat er vandaag nog niets gaat komen.
Net als anderen eerder schreven, de organisatie doet wat ze zelf willen en lijken geen haast te hebben met aankondigingen.
Altijd zo geweest. Waren precies altijd de laatste, enkel Pinkpop was nog straffer met hun persconferentie.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Om ervoor te zorgen dat ze geen publiek aantrekken dat voor 3 bands komt...

For gods sake, tijd voor een beetje variatie. TOP staat daar nu toch wel echt een beetje misplaatst.
Ze hebben schijt aan variatie als ze het bordje "uitverkocht" bovenhalen hoor...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Lijkt me oprecht een heerlijke job. Een mooie lineup is pure kunst.
Denk dat dan de charme er snel vanaf is en je heel snel zakelijk bent.

Je weet alles veel te ver van te voren. En wanneer eenmaal zo ver is ben je stiekem al lang met andere zaken bezig.

Ik zou het ook best willen proberen hoor, maar zou me niet verbazen dat het stiekem een beetje tegenvalt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Denk dat dan de charme er snel vanaf is en je heel snel zakelijk bent.

Je weet alles veel te ver van te voren. En wanneer eenmaal zo ver is ben je stiekem al lang met andere zaken bezig.

Ik zou het ook best willen proberen hoor, maar zou me niet verbazen dat het stiekem een beetje tegenvalt.
Vooral veel stress natuurlijk. En heb de laatste tijd erg vaak medelijden gehad met mensen die programmas moeten samenstellen natuurlijk.

Maar toch: een lineup die helemaal klopt kan echt geil zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik heb ze deze keer wel al gekocht (een impulsieve beslissing gedragen door een aantal glaasjes whiskey ??), en ik moet zeggen, 't is wel plezanter om het forum te volgen, wetende dat ge gaat gaan ?
Ik ga dit weekend ook maar is whiskey drinken dan...
Nog even geduld, maar is niet fijn, niet wetende hoe ver de ticketverkoop al is en er paar nog twijfelen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken