Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Zou daar wel goed passen ja, maar Angèle nog zo 'laag' in België zou ik straf geboekt vinden.

Ik fantaseer nu over een Boutique 2 met Dua Lipa en Angèle samen. Al zitten die Sportpaleizen flink in de weg.

Fantaseer ook over Gorillaz die Stromae uitnodigt om een nummer te komen guesten. Zou iets heel Damon zijn om te doen.

Ik fantaseer veel.
Leuke fantasieën wel. Angèle had ook dat nummer met Dua Lipa hè. Misschien eerder iets voor Primavera waar ze wel samen staan. In 2023 wel een kandidaat afsluiter, lijkt me wel Angèle.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Angéle stond er in 2018 én 2019 al toch? Mag wel een jaartje overslaan wat mij betreft. Al is het wel interessant met een nieuw album.
 
  • Haha
Waarderingen: pigital

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.597
Angéle past gewoon erg hard op die Boutique. Franstalig, creatief poppy en immens populair. Ideale naam om net onder Gorillaz te zetten.

Als je daar dan nog een paar leuke bands als Arsenal en Dirk. onder kan zetten in de namiddag heb je gewoon een sterke festivaldag op die main.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.010
Angéle past gewoon erg hard op die Boutique. Franstalig, creatief poppy en immens populair. Ideale naam om net onder Gorillaz te zetten.

Als je daar dan nog een paar leuke bands als Arsenal en Dirk. onder kan zetten in de namiddag heb je gewoon een sterke festivaldag op die main.
Is toch niet de bedoeling dat het een heel Belgisch feest wordt, met alleen Gorillaz dan als enige internationale naam?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Als je daar dan nog een paar leuke bands als Arsenal en Dirk. onder kan zetten in de namiddag heb je gewoon een sterke festivaldag op die main.
Gorillaz staat er. Kan me voorstellen dat zij wat support meenemen.

Nog een hersenspinsel: Beck. Perfecte sub voor een co-head constructie Gorillaz/Stromae. Muzikaal en qua show ook een echte match. Plus: dan kan meneer Hansen zijn nummer komen meezingen bij Damon en Co.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Yannick

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Zijn voor mij geen andere internationale namen nodig. Arsenal - Dirk - Angéle - Gorillaz - Stromae zou voor mij fantastisch zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Is toch niet de bedoeling dat het een heel Belgisch feest wordt, met alleen Gorillaz dan als enige internationale naam?
Normaal gezien zijn Belgische namen altijd een beetje ter opvulling van Boutique daar. Zie ook Whispering Sons op Classic. Maar nu je met Stromae een headliner hebt.. Nouja, passen doet het wel maar ik zie het niet gebeuren. Met een nieuwe plaat onder de arm wil je véél festivals/shows doen lijkt me. Een Stromae plaat zal pas voor in '22 zijn ofzo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Normaal gezien zijn Belgische namen altijd een beetje ter opvulling van Boutique daar. Zie ook Whispering Sons op Classic. Maar nu je met Stromae een headliner hebt.. Nouja, passen doet het wel maar ik zie het niet gebeuren. Met een nieuwe plaat onder de arm wil je véél festivals/shows doen lijkt me. Een Stromae plaat zal pas voor in '22 zijn ofzo.
Volgens de geruchten zou het nieuwe Stromae album dit najaar al verschijnen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Volgens de geruchten zou het nieuwe Stromae album dit najaar al verschijnen.
PR-technisch zou dat onnozel zijn, gezien de jaarlijstjes van diverse media. Snap ook niet goed waarom Angèle haar plaat op 10 december uitbrengt en niet gewoon in 2022. Die gaat amper gecovert worden en opgenomen in jaarlijsten - en ja dat is zeker belangrijk voor artiesten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Meskerem Mees - Fatoumata Diawara - De La Soul - Glass Animals - Beck - Gorillaz - Stromae

Zoiets zou niet te versmaden zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Meskerem Mees - Fatoumata Diawara - De La Soul - Glass Animals - Beck - Gorillaz - Stromae

Zoiets zou niet te versmaden zijn.
Haal Mees met haar kleine gitaar please weg van dat grote podium. Ze verzuipt. ?

Doe iets als Aili ofzo. Verder dikke prima wtf. Wie neemt dan Beck's spot in in de Barn? ?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken