Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.763
4.847
Ik heb de oplossing gevonden
Volgend jaar een editie met ze allemaal en natuurlijk dat ander gerucht van de extra dag er meteen bij ;))
Metallica
Red Hot Chili Peppers - Kendrick Lamar
Pearl Jam
The Strokes - Gorillaz
SOAD - RATM
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
380
58
Metallica- Rage against the machin - Gorillaz - Red Hot Chili Peppers zou de beste line up geweest zijn die ik me kon bedenken! Hiervoor zou ik nog 500 euro (combi) betalen om dit te kunnen meemaken! Laat ons hopen dat het er ooit nog is van komt!

Helaas heb ik vandaag Rock Werchter 2021 afgeschreven, 60 000 man zonder mondmasker. heb er lang lang in geloofd maar zie dit niet goedkomen voor de zomer. we zijn de laatste week van Januari en we lopen nog altijd regels te volgen die het verbieden meer dan één persoon te zien. Cafés en resto heropenen staat zelf nog niet op de planning, het komt goed maar de tijd is tegen ons. Hopelijk komt werchter terug met die killer line up zoals hierboven wordt gesuggereerd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.319
9.047
Yep zal 2022 worden.. Nog zo ’n zomer dit jaar..
1f615.svg

Please god neen. Zeg zo geen dingen. Alsof de dagen nu al niet deprimerend genoeg zijn.

Het idee dat we weer een zomer ons moeten optrekken aan die flauwe Zomerbar toestanden. :(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.828
12.177
dinofest wrote:
Yep zal 2022 worden.. Nog zo ’n zomer dit jaar..
1f615.svg


Please god neen. Zeg zo geen dingen. Alsof de dagen nu al niet deprimerend genoeg zijn.

Het idee dat we weer een zomer ons moeten optrekken aan die flauwe Zomerbar toestanden. ?
Wees blij dat het überhaupt zomer wordt...
Overigens, jij gooit er ook een behoorlijk deprimerende opmerking uit met die zomerbar. Kan niet wachten om Niels Destadsbader voor de 25ste keer te zien!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.465
Mad Cool hint naar 31-1-2021, dat is deze zondag. Vreemde dag om iets bekend te maken. Of het moet om iets anders gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.319
9.047
O.a. Megan Thee Stallion en Kali Uchis aangekondigd voor Les Ardentes.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.609
Niet Werchter gerelateerd, en netjes onder de radar. Maar overheden hebben het licht gezien, verschillende mensen uit productie van onze festivals en eventsector zijn over heel België vaccinatiecentra aan het neerpoten.
Bvb, Brabanthal wordt gedaan door de mensen achter de Hive.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.319
9.047
Niet Werchter gerelateerd, en netjes onder de radar. Maar overheden hebben het licht gezien, verschillende mensen uit productie van onze festivals en eventsector zijn over heel België vaccinatiecentra aan het neerpoten.
Bvb, Brabanthal wordt gedaan door de mensen achter de Hive.

Dat is mooi nieuws wat de tewerkstelling van die mensen betreft.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Niet Werchter gerelateerd, en netjes onder de radar. Maar overheden hebben het licht gezien, verschillende mensen uit productie van onze festivals en eventsector zijn over heel België vaccinatiecentra aan het neerpoten.
Bvb, Brabanthal wordt gedaan door de mensen achter de Hive.

Mooi! Nu duimen dat ze na de vaccinatiecentra kunnen overschakelen naar The Hive ;-)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.023
278
Niet Werchter gerelateerd, en netjes onder de radar. Maar overheden hebben het licht gezien, verschillende mensen uit productie van onze festivals en eventsector zijn over heel België vaccinatiecentra aan het neerpoten.
Bvb, Brabanthal wordt gedaan door de mensen achter de Hive.

Klopt, Aarschot en Rotselaar ook (wel andere)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Trix, vi.be, Het Depot en OLT organiseren deze week panelgesprekken om na te denken over de live-sector verspreid over verschillende thema's. Vandaag was Herman te gast ihkv economische impact op de sector. Zelf vond ik 't niet bepaald interessant omdat er niet echt veel geconverseerd of nagedacht werd met elkaar (kan misschien wel komen omdat er enkel spelers waren uitgenodigd van de grote bedrijven) maar vnl. geluisterd en ja-geknikt op de dingen die werden gezegd. Veel praat, weinig gezegd weetjewel?
.
.
.
https://www.facebook.com/trixonline/videos/1524290057774974
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.319
9.047
Trix, vi.be, Het Depot en OLT organiseren deze week panelgesprekken om na te denken over de live-sector verspreid over verschillende thema’s. Vandaag was Herman te gast ihkv economische impact op de sector. Zelf vond ik ’t niet bepaald interessant omdat er niet echt veel geconverseerd of nagedacht werd met elkaar (kan misschien wel komen omdat er enkel spelers waren uitgenodigd van de grote bedrijven) maar vnl. geluisterd en ja-geknikt op de dingen die werden gezegd. Veel praat, weinig gezegd weetjewel?

Op zich geen slecht interview hoor. Alleen jammer dat hij dat 'Moonshot-plan' voor de grote 5 festivals niet wat concreter uit de doeken deed. Wel opvallend dat hij een mogelijke verplaatsing van een paar maanden ALS ('met veel als') dat nodig zou zijn, weldegelijk een optie was.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
De opzet van het gesprek was dan ook geen interview, maar een panelgesprek. Dat aspect kwam pas in het laatste kwartier pas echt op gang, wat jammer was. Die piste vond ik ook interessant, zeker met in het achterhoofd houdende dat een festival als Primavera al een tweetal maanden het gerucht de ronde doet dat ze bezig zijn met datzelfde plan.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Samenvatting voor Rock Werchter

Het feit dat Schueremans de mogelijkheid voor verplaatsing al zo expliciet vermeld, lijkt me wel een teken dat de kans daarop al redelijk groot is. Persoonlijk vrees ik ook een beetje voor juli maar voor september ben ik zeker nog 'Team Glas Half Vol'.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Samenvatting voor Rock Werchter

Het feit dat Schueremans de mogelijkheid voor verplaatsing al zo expliciet vermeld, lijkt me wel een teken dat de kans daarop al redelijk groot is. Persoonlijk vrees ik ook een beetje voor juli maar voor september ben ik zeker nog ‘Team Glas Half Vol’.
Ik hoop dat het lukt om veel festivals en tours naar augustus / september door te drukken.
Zou het festival seizoen 2020/2021 nog op de valreep redden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken