mattman wrote:
Als Coldplay komt (please not), dan verwacht ik daar een tamme popdag op de main rond, met iets als Bastille (Script? Bazart?) ervoor. Nee, voor de sake of the lineup hoop ik echt dat ze Coldplay op een los dagje zetten.
als de geruchten van vorig jaar kloppen, werd er over een festivaltour gesproken?
en op Werchter is er alleen nog losse dag TW over, toch?
kans op Rock Werchter lijken mij dusdanig hoog, ben bang voor je dat het er in kan zitten dat Pinkpop en Werchter deze headliner delen samen.
Dat was ook mijn redenering... Die TW Classic dag kan ook naar Bruce Springsteen, AC/DC, Guns 'n Roses, Neil Young, The Who,... gaan. Anders zouden al de 3 extra dagen op de Werchter weide wel heel poppy zijn met Taylor Swift en Billie Eilish... Bon Iver leek me gewoon de kleinste sub-act van alle subacts die ik op noemde... Dus daarom hij voor Coldplay aangezien Coldplay door iedereen als gigantisch word gezien en past toch net iets beter bij een Coldplay dan een The Strokes of Volbeat ofzo.
Ja maar DAT ze touren weten we niet zeker, van alle andere bands is de kans ontzettend groot, PJ is toch nog een beetje een vraagteken of ze wel gaan touren leek me. Vandaar. Ben er ook zeker van dat er nog 1 "verrasing" naar boven komt hoor. Kan even goed een Blur zijn en The Police rëunie een... ik zeg maar wat.als Pearl Jam tourt in 2020, dan is Werchter toch gewoon elke tour 1+1=2, of ben ik gek?
SOAD zie ik absoluut wel op GMM staan dit jaar, Volbeat kan nog op beide. Maar SOAD lijkt me een blindelingse binnenkopper voor GMM.Ik heb het vermoeden dat je Volbeat en SoaD moet omwisselen, tussen RW/GMM, maar gevoelsmatig.