Yannick wrote:
Afgaande van de positionering op de website, heb ik trouwens de
clashfinder al eens geüpate.
Leuk, zo’n eerste clashfinder!
Volgens de website staat Dermot Kennedy na Keane. Verder denk ik dat de volledige Barn op vrijdag één of twee posities naar rechts mag opgeschoven worden.
Een conclusie van deze clashfinder: als je niet naar Twenty One Pilots en Kendrick Lamar wil gaan zien, dan zijn (vanaf het einde van het optreden van Faith No More) Jorja Smith, Agnes Obel, The Streets en Worakls Orchestra de opties… Er mag toch nog iets ‘in het verlengde van’ Faith No More staan in de tenten zou ik zeggen… Dat zou wel willen zeggen dat de rijtjes van de tenten naar links moeten verschuiven en er dus nog één of twee grote tentnamen moeten bijkomen op zaterdag… Kleine kans zeker? Alleszins, momenteel is Faith No More toch wel een vreemde eend in de bijt die zaterdag.
Die vrijdag dan, tja… Het blijft vreemd dat die ontbrekende grote naam nog niet is aangekondigd. Als ze Kings of Leon, Editors of The Chemical Brothers hebben was dat al aangekondigd denk ik. Post Malone kan nog als die nog maar pas is vastgelegd (m.b.t. zeer recente bekendmaking British Summer Time voor 2 juli). Of toch nog onderhandelingen met Lana Del Rey of iets anders? En Lana op mainstage van Rock Werchter, ik zie het niet gebeuren, als die komt moet die eigenlijk in The Barn. Conclusie: een grote naam voor of na The Strokes… dat dit effectief gaat gebeuren moet ik toch eerst nog zien.