RubenFrusciante wrote:
werchter12 wrote:
RubenFrusciante wrote:
Brian wrote:
RubenFrusciante wrote:
Liam Gallagher rond 6 uur op de main…
Dan vóór Post Malone zeker, die zingt over een rockstar, en dan Liam Gallagher die IS een rockstar.
Maar fijn ieder z’n mening natuurlijk, en het zal toch niet gebeuren dat Liam als 3 na laatste op de main staat.
Benieuwd wat we vanmiddag krijgen.
Post Malone zal wel meer tickets verkopen dan Liam Gallagher, ondanks dat het van mij ook niet hoeft.
Liam – … – The Strokes nog het meest logische. Maar ik denk dat wie die naam vanmiddag niet krijgen. Ik verwacht daar een aparte aankondiging voor. Vanmiddag veel opvulnamen plus de grote vrijdag barn namen denk ik.
Ik snap het ook wel hoor, al verkocht Liam de Ziggo in NL wel gewoon uit. Vind het gewoon ironisch dat Post Malone hoger staat terwijl hij over iemand als Liam zingt.
Post Malone tussen Liam en The Strokes zou ook wel kunnen, maar om er nóg een “echte sub” voor te zetten, dat kan ik me moeilijk voorstellen…
In Belgie verkoopt ook Capaldi gewoon meer dan Liam. Het gaat niet gebeuren,maar in theorie zou Liam – Capaldi – … – Strokes ook gewoon kunnen.
Is maar goed dat Werchter zich dan niet alleen daardoor zal laten leiden, en geen pop festival wordt.
Logisch dat popmuziek beter verkoopt dan de muziek van Liam Gallagher.
Dan zou Kensington op Pinkpop headliner moeten zijn in plaats van Red Hot Chili Peppers en om het bij RW te houden The Script een paar jaar terug boven Gorillaz.
Gorillaz verkoopt in Belgie beter dan The Script
. Je moet niet alles vanuit Nederland naar Belgie projecteren. Script en Snow Patrol zijn twee typische voorbeelden van bands die in NL met gemak twee Ziggo’s uitverkopen en in Belgie heel veel last hebben met 1 Vorst.
Bands van eigen bodem worden altijd ‘te laag’ geprogrammeerd in vergelijking met de verkoopcijfers. Op Pinkpop is dat met Kensington. Op Werchter met Angele en OATW de laatste jaren.