Is rise against een mogelijkheid. Of zijn ze met werchter weer Europa uit?
zijn al weg dan
Is rise against een mogelijkheid. Of zijn ze met werchter weer Europa uit?
Zeer veel winst zelfs.Yannick wrote:
Chiel wrote:
Ik snap ook wel dat dan weer consequenties heeft voor het budget voor de artiesten.
Uitverkopen is niet hetzelfde als break-even draaien.
Nee, uitverkopen is winst maken.
Laat Rock Werchter gewoon zichzelf zijn.
Vernieuwen wat mij betreft meer dan genoeg en niet te snel. Zit ook wel degelijk een strategie achter.
Voor mij hoeven al die quota trouwens niet. Het ene jaar wat meer vrouwen dan het andere jaar, daar is toch niets mis mee? Als je per se elk jaar evenveel vrouwen als mannen op de affiche wil riskeer je aan kwaliteit in te boeten
Dat zeg ik niet.Joe wrote:
Vernieuwen wat mij betreft meer dan genoeg en niet te snel. Zit ook wel degelijk een strategie achter.
Voor mij hoeven al die quota trouwens niet. Het ene jaar wat meer vrouwen dan het andere jaar, daar is toch niets mis mee? Als je per se elk jaar evenveel vrouwen als mannen op de affiche wil riskeer je aan kwaliteit in te boeten
Wat?
Alsof er niet meer dan genoeg kwalitatieve vrouwen zijn?
pigital wrote:
Joe wrote:
Wat?
Alsof er niet meer dan genoeg kwalitatieve vrouwen zijn?
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat als je per se een even aantal vrouwen en mannen wil neerzetten dat het dan kan zijn dat je een mindere affiche neer zet dan dat je anders zou hebben. Dat telt dan uiteraard in alle 2 de richtingen.
Benieuwd of we vandaag een sub krijgen vr vrijdag of een paar namen voor de undercard.
Kevin Parker van Tame Impala had in een interview met StuBru gezegd dat ze “100% terug naar Belgie terugkomen”.
Als het niet voor Werchter zou zijn dan denk ik dat het terug een zaalshow zal zijn in het eindjaar of begin volgend jaar.
Vorige zaalshow was Vorst Nationaal (uitverkocht) voor hun plaat Currents.
dinofest wrote:
Benieuwd of we vandaag een sub krijgen vr vrijdag of een paar namen voor de undercard.
Als het goed is hebben we de sub al met Liam haha. Hopen op een co-headliner naast Strokes.
We moeten ook nog de twee grootste Barn namen voor die vrijdag krijgen niet? Daar ben ik eigenijk even benieuwd naar.
mattman wrote:
dinofest wrote:
Als het goed is hebben we de sub al met Liam haha. Hopen op een co-headliner naast Strokes.
We moeten ook nog de twee grootste Barn namen voor die vrijdag krijgen niet? Daar ben ik eigenijk even benieuwd naar.
Dat zou dan een magere sub zijn. Een veredelde coverband zou jij zeggen.