Joe wrote:
Raoul wrote:
Aaran wrote:
Raoul wrote:
Royal Republic zou ik nog graag op het programma zien. Staan tijdens Werchter in Spanje. Lijkt mij een fantastische band voor een mooie feestje in The Barn. Ik zou ook na Pearl Jam nog een leuke dans-afsluiter zien, iemand opperde al Goose, die vond ik enkele jaren terug heerlijk op de main dus van mij mogen ze. Verder zou ik RHCP of Foo’s zeker verwelkomen. GNR zal wel te groot zijn om nog toe te voegen aan het huidige headlinerprogramma zeker? Zou ik wel een megastunt vinden mochten ze die als afsluiter van de zondag kunnen boeken, a man can dream ..
Het is helaas door verschillende insiders gezegd dat SOAD het festival gaat afsluiten en er eigenlijk alleen vrijdag waarschijnlijk een grotere naam bij komt als dit althans niet Liam Gallagher is.
Tsja, ik ben megablij met SOAD als boeking maar ik vind ze gewoonweg geen afsluiter. Kunnen we nog uren over praten maar ik wilde eventjes lekker ventileren.
Zoals eerder gezegd zou Tame Impala een mooie en logische toevoeging zijn voor bij The Strokes. Ik heb er geen moer mee maar zou het harstikke goed snappen als ze die boeken.
SOAD inderdaad niet de grootste afsluiter naar Werchternormen. Maar wel immens populair én die zondag is verder gewoon fenomenaal sterk dat ik het er graag bij neem. Kapot gaan die laatste dag.
Ach, in vergelijking met 2016 toen Florence and the Machine afsloot, zal SOAD echt wel beter werk afleveren voor een groter publiek.