Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

parelconfituur wrote:

Aaran wrote:

Timmetje wrote:
Er zijn net een aantal nieuwe data voor Kings of Leon bekend gemaakt. Opvallend gat in de data vrij dichtbij Werchter….

King of Leon 2020 UK tour dates
28 June 2020 – Finsbury Park, London

7 July 2020 – Utilita Arena, Newcastle
8 July 2020 – First Direct Arena, Leeds

Ik zag het net ook inderdaad, Ik schat dat die vrijdag KOL ook zal spelen.

Ze spelen weliswaar statisch, maar met Use Somebody, On Call, Pyro, Radioactive, Notion en dat bekende seksnummer zijn er wel een aantal redenen om niet ontevreden te zijn. Het is niet de meest opwindende band, maar het is wel een betrouwbare. Uizonderlijke concerten spelen ze niet, maar ze zijn nooit minder dan goed.

Je was zeker niet bij hun optreden op Pinkpop?

Nee, maar het krijgt aardige recensies, zo dramatisch zal het wel niet geweest zijn zeker?

Kans op Guns N’ Roses was al klein natuurlijk, maar kan definitief een streep door heen. 4 juli start hun Amerikaanse tour.

Aaran wrote:

Timmetje wrote:
Er zijn net een aantal nieuwe data voor Kings of Leon bekend gemaakt. Opvallend gat in de data vrij dichtbij Werchter….

Ze spelen weliswaar statisch, maar met Use Somebody, On Call, Pyro, Radioactive, Notion en dat bekende seksnummer zijn er wel een aantal redenen om niet ontevreden te zijn. Het is niet de meest opwindende band, maar het is wel een betrouwbare. Uizonderlijke concerten spelen ze niet, maar ze zijn nooit minder dan goed.

Vond het de vorige keer maar matig hoor. En dat zeg ik als iemand die ze gemiddeld goed kan verdragen (gok ik). De enige keer dat ik ze echt goed vond op RW, was in 2014. Maar ook dat was niet echt mega memorabel.

Paddy wrote:

parelconfituur wrote:

Aaran wrote:

Timmetje wrote:

Nee, maar het krijgt aardige recensies, zo dramatisch zal het wel niet geweest zijn zeker?

Gruwelijk saai. Mijn vrouw en ik zijn na 5 nummers weggegaan en we waren bepaald niet de enige.

parelconfituur wrote:

Paddy wrote:

parelconfituur wrote:

Aaran wrote:

Timmetje wrote:

Gruwelijk saai. Mijn vrouw en ik zijn na 5 nummers weggegaan en we waren bepaald niet de enige.
Gruwelijk saai kan best, maar muzikaal zat het waarschijnlijk wel goed.

KOL is wel een band met wat talent, kunnen erg strak spelen en hebben ook een paar uitstekende albums gemaakt.
Maar, teveel is teveel. Die tour in 2017 voelde op alle vlakken zinloos en inspiratieloos aan. Straalden ze ook zelf uit.
Maar ik denk dat ze er niet gaan staan.

Vandaag dus 2 extra festivals voor Royal Blood, die gaan het hem worden op de vrijdag gok ik.

@Wenteldave, ja, maar kijken naar hoe gras groeit is boeiender.

Deze recensie geeft mijn mening aardig weer:
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2017/Pinkpop-2017/Kings-Of-Leon.html

Vandaag dus 2 extra festivals voor Royal Blood, die gaan het hem worden op de vrijdag gok ik.

Boeiend. Dat ze maar niet die headlinespot inpakken. Zou doodzonde zijn.

Vrijdag

Royal Blood – Kings of Leon – The Strokes

?

Zou ik best matig vinden. Heb je de Strokes, zet je er 2 meh bands voor. Maar zou dan Liam na RB zetten ofzo.

Denk dat idd de vrijdag er zo uit gaat zien.

Capaldi - Gallagher - Royal Blood - Kings of Leon - The Strokes

Hopelijk is er dan wat leuks op de andere stages te zien. Enige dag tot dusver dat ik dan niet naar de main hoef.

Royal Blood – Gallagher – Kings of Leon – The Strokes

Hopelijk is er dan wat leuks op de andere stages te zien. Enige dag tot dusver dat ik dan niet naar de main hoef.

Nee, echt niet hoor...

Lewis – Liam – RB – Strokes
1f609.svg
meer zit er niet in

Arme Strokes haha. Zou een heel matige dag zijn. Vond dat Royal Blood al te hoog stond op PkP, zo vlak voor Tame Impala. Maar daar staan acts ook altijd hoger dan op RW.

Timmetje wrote:

Royal Blood – Gallagher – Kings of Leon – The Strokes

Nee, echt niet hoor…

Had vlak voor je quote Gallagher en RB omgedraaid en voor Gallagher Capaldi gezet. Zie edit. Dat gaat hem denk ik worden. Zie Royal Blood niet hoger staan en verwacht KoL sowieso op Werchter.

Zou wel een matig main stage dagje zijn maar dat is dan 1 op 4. Rest is imo ijzersterk.

Ik denk echt niet dat we Kings of Leon en Royal Blood allebei moeten verwachten hoor, ik denk dat we al blij gaan mogen zijn met een band van dat kaliber.

Users who are viewing this thread