jimmywe wrote:
mattman wrote:
Timmetje wrote:
Vrijdag
Royal Blood – Kings of Leon – The Strokes
?
Zou ik best matig vinden. Heb je de Strokes, zet je er 2 meh bands voor. Maar zou dan Liam na RB zetten ofzo.
Die zijn niveau headliner nu he. Ga je geen Liam na zetten.
Sinds wanneer is Royal Blood headliner materiaal voor RW? Dat waren zelfs The Black Keys op hun hoogtepunt niet, om het maar even naast een vergelijkbaar rock duo te houden. Stonden gewoon een uurtje te spelen voor PJ, die daarna 3 uur op het programma stonden. Dus zelfs geen co-headliner of wat dan ook, gewoon sub. En daar mag Royal Blood, met twee albums op zak en een fractie van de albumsales, dan nog maar net de veters van strikken naar mijn mening. Leuk bandje voor eind van de middag, daar niet van. Maar ga toch weg met je “niveau headliner”.
Onvoorstelbaar hoe zuur sommigen kunnen zijn op een band die hun niet ligt... Alle bands die me niet liggen geef ik wél een kans. Geen veroordelingen vooraf, da's onzin. Wijsneuzen zijn het die de volgens hun kennis de spots van bepaalde bands willen toewijzen. Dit programma heeft écht voor ieder wat wils, een perfect programma bestaat niet. Ik zeg het nog eens : ROTVERWEND zijn jullie. Laat het gewoon op jullie af komen en vooral : amuseer jullie. Stop met dat gezeur, jongens toch...