Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
18 Hits op exact te zijn! (of 17 want van Rope ben ik niet echt zeker of het echt wel de afrekening heeft gehaald…) Ik denk dat er geen enkele groep ooit is die meer hits op Stu Bru heeft gehad… Ik denk dat Arctic Monkeys, Queens Of The Stone Age en Muse nog zowat de groepen zijn die het meest dichtbij komen… Hieronder de indrukwekkende lijst nog is.
– Everlong
– Pretender
– Walk
– Best Of You
– Learn To Fly
– Wheels
– Monkey Wrench
– My Hero
– The Sky Is a Neighbourhood
– Something From Nothing
– These Days
– Long Road To Ruin
– Times Like These
– Breakout
– Big Me
– Skin and Bones
– (Rope) ?

StuBru zegt niet alles he...
Net even gegoogled, in de VS heeft Foo Fighters in totaal 12 miljoen platen verkocht. Alleen Hybrid Theory is daar al 10,5 miljoen keer over de toonbank gegaan en 30 miljoen keer wereldwijd...
Geen plaat van Foo Fighters die daarbij in de buurt komt.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Samson en Gert grootste ooit hoor dan.
Het is bedoelt als grap, maar het is ook waar. Je wil niet weten hoeveel kaarten die verkocht hebben tijdens hun afscheidsshows. Meer dan dat Foo Fighters voor elkaar zou krijgen vrees ik.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Als straks The Strokes worden bevestigd dan doe ik toch mijn hoed af voor Ken van Efestivals..
Heeft The Strokes al ergens in Oktober ofzo bevestigd (is this it). Vrij straf en mis trouwens de info van de man!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.498
Die boutique is op deze manier toch wel sterk (voor die doelgroep). Ik ben ook blij dat ik van die namen geen last zal hebben op RW
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Terug van weggeweest en ben benieuwd waarmee we verder gaan zo. Lijkt wel heel duidelijk op The Strokes inderdaad en ik zou er blij mee zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
THIS IS IT.

Wat doet het deugd om dit re roepen op dit forum.

En ook: mijn combiticket is binnen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken