Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.547
BKS kondigt eveneens iets aan om 18u. De teaser maakt min of meer de weg vrij voor The Strokes.

Volledige Europese touraankondiging vandaag dan?

Kan haast geen toeval zijn nee. C’mon RW, aankondigen die hap. ?
 

vendum

Playlistbediener
8 mei 2018
31
0
Voor de aankondiging van best kept secret: De teaser zegt 17:51. Een nummer van The Strokes is 12:51. Als het 17u51 is in Nederland, is het 11u51 in New York. Heeft best kept secret zich vergist van uur?
De aankondiging van NOS Alive volgt rond 18u Portugese tijd, wat hier 19u is, wat dus wel zou kloppen.

Edit: was blijkbaar al vermeld in bks topic. Blijft de vraag of Werchter ook vandaag aankondigt en of ze vroeger mogen (om 16u) , ook de rest moeten volgen, of er zelfs gewoon pas vrijdag mee komen. (Of dat ze The Strokes niet hebben maar daar wil ik even niet aan denken)

Edit2: Mijn excuses, ik had de aankondigings tijd van NOS Alive verkeerd
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Voor de aankondiging van best kept secret: De teaser zegt 17:51. Een nummer van The Strokes is 12:51. Als het 17u51 is in Nederland, is het 11u51 in New York. Heeft best kept secret zich vergist van uur?
De aankondiging van NOS Alive volgt rond 18u Portugese tijd, wat hier 19u is, wat dus wel zou kloppen.
Nee, NOS Alive kondigt 17h plaatselijke tijd of dus 18h hier aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.547
Voor de aankondiging van best kept secret: De teaser zegt 17:51. Een nummer van The Strokes is 12:51. Als het 17u51 is in Nederland, is het 11u51 in New York. Heeft best kept secret zich vergist van uur?
De aankondiging van NOS Alive volgt rond 18u Portugese tijd, wat hier 19u is, wat dus wel zou kloppen.

NOS Alive komt om 17u zag ik, dus 18u onze tijd. Komt exact overeen met BKS, die weet zo’n livestream za doen die logischerwijs iets vroeger begint. Dus 18u zal wel het uur zijn.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
De eerste single van het nieuwe album van Pearl Jam.

Edit: Link kwam niet mee, maar staat in de volgende post.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
vendum wrote:
Voor de aankondiging van best kept secret: De teaser zegt 17:51. Een nummer van The Strokes is 12:51. Als het 17u51 is in Nederland, is het 11u51 in New York. Heeft best kept secret zich vergist van uur?
De aankondiging van NOS Alive volgt rond 18u Portugese tijd, wat hier 19u is, wat dus wel zou kloppen.

NOS Alive komt om 17u zag ik, dus 18u onze tijd. Komt exact overeen met BKS, die weet zo’n livestream za doen die logischerwijs iets vroeger begint. Dus 18u zal wel het uur zijn.

+ er staat nog bij _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
dat + die 51 kan toch niet anders dan the Strokes zijn.
benieuwd of werchter hier dan ook mee komt of ze gewoon met iets anders komen. The XX bijvoorbeeld.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Kans lijkt me 100% dat The Strokes naar Best Kept Secret komen ja, haha.
En het lijkt mij ook zeer waarschijnlijk dat Werchter ze ook gewoon aankondigt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Van mij hoeven the Strokes op Werchter niet zo. Zou het een beetje zonde vinden van de te hoge spot. Maar daar sta ik volgens mij vrijwel alleen in. Benieuwd hoe mensen op social media enz buiten het forum om op aankondiging the Strokes zouden reageren.

Vanmiddag weten we hopelijk meer!
 

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
the XX zou wel leuk zijn

Lana del rey speelt in juni in Verona dacht ik, dus wie weet......
als ze op de affiche staat, zal het m.i. niet main stage zijn, eerder als afsluiter in the Barn, niet?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Van mij hoeven the Strokes op Werchter niet zo. Zou het een beetje zonde vinden van de te hoge spot. Maar daar sta ik volgens mij vrijwel alleen in. Benieuwd hoe mensen op social media enz buiten het forum om op aankondiging the Strokes zouden reageren.

Vanmiddag weten we hopelijk meer!

Snap dat als je er niet veel mee hebt dat je het misschien zonde vindt, maar het is tenminste geen band die iedere 2 jaar komt... Wat dat betreft hoef je je hierna weer een jaar of 20 geen zorgen te maken dat ze een headlineslot komen bezetten ;)

Edit: wat bedoel je trouwens met 'TE hoge spot'? Je twijfelt toch niet aan het feit dat zij headlinerwaardig zijn mag ik hopen?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Timmetje wrote:
Van mij hoeven the Strokes op Werchter niet zo. Zou het een beetje zonde vinden van de te hoge spot. Maar daar sta ik volgens mij vrijwel alleen in. Benieuwd hoe mensen op social media enz buiten het forum om op aankondiging the Strokes zouden reageren.

Vanmiddag weten we hopelijk meer!

Snap dat als je er niet veel mee hebt dat je het misschien zonde vindt, maar het is tenminste geen band die iedere 2 jaar komt… Wat dat betreft hoef je je hierna weer een jaar of 20 geen zorgen te maken dat ze een headlineslot komen bezetten
1f609.svg

Ik ben van hetzelfde gedacht, Timmetje. Maar het unieke element laat me toe om het toch 1 keer te accepteren. Ze zullen ook niet de dag alleen headlinen.

Sta er wel wat van versteld dat heel veel van de artiesten van onder een laagje stof worden gehaald, ipv van frisse nieuwe mensen (buiten enkelingen dan) te programmeren.
Maar op het forum denk ik dat ik daar dan ook weer redelijk alleen in sta ;-)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Timmetje wrote:
Van mij hoeven the Strokes op Werchter niet zo. Zou het een beetje zonde vinden van de te hoge spot. Maar daar sta ik volgens mij vrijwel alleen in. Benieuwd hoe mensen op social media enz buiten het forum om op aankondiging the Strokes zouden reageren.

Vanmiddag weten we hopelijk meer!


Snap dat als je er niet veel mee hebt dat je het misschien zonde vindt, maar het is tenminste geen band die iedere 2 jaar komt… Wat dat betreft hoef je je hierna weer een jaar of 20 geen zorgen te maken dat ze een headlineslot komen bezetten
1f609.svg


Ik ben van hetzelfde gedacht, Timmetje. Maar het unieke element laat me toe om het toch 1 keer te accepteren. Ze zullen ook niet de dag alleen headlinen.

Sta er wel wat van versteld dat heel veel van de artiesten van onder een laagje stof worden gehaald, ipv van frisse nieuwe mensen (buiten enkelingen dan) te programmeren.
Maar op het forum denk ik dat ik daar dan ook weer redelijk alleen in sta ?

Welke 'frisse nieuwe mensen' zou jij graag aan de line up toegevoegd zien? :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.462
Of The Strokes nu komen of niet.

Black Pumas zal wel snel in 1 van de eerste pakketjes zitten. Trix ook uvk.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
De eerste single van het nieuwe album van Pearl Jam.

Edit: Link kwam niet mee, maar staat in de volgende post.

Ik mag blijkbaar niet quoten met het linkje.
Anders en rest, maar wel een lekker nummer hoor
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ooh wat hoop ik dat Werchter vanavond ook met the strokes komen. Unieke band ook eens te zien. Anders wordt het een zaterdag ticket voor bks overwegen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik ben van hetzelfde gedacht, Timmetje. Maar het unieke element laat me toe om het toch 1 keer te accepteren. Ze zullen ook niet de dag alleen headlinen.

Sta er wel wat van versteld dat heel veel van de artiesten van onder een laagje stof worden gehaald, ipv van frisse nieuwe mensen (buiten enkelingen dan) te programmeren.
Maar op het forum denk ik dat ik daar dan ook weer redelijk alleen in sta
1f609.svg
Je staat daar volgens mij helemaal niet alleen in hoor! Het is eigenlijk ook best schrijnend om te zien dat men bij de enige frisse namen er al meteen een herhaling moet tussen steken (Yungblud). En met het al zo goed als zeker missen van Tyler, the Creator en Stormzy, mist men sowieso al twee frisse namen die ze eigenlijk hadden moeten hebben. Ook voor Fka Twigs begin ik stilaan te vrezen, aangezien zij enkel nog donderdag kan.

Daarom ook dat ik echt hoop dat we bands als Volbeat, Placebo en dergelijke zoveel mogelijk kunnen vermijden (en ook RHCP, Foo Fighters). Maar The Strokes is toch iets speciaal. Nog nooit gezien en dus i.t.t. de andere headliners (behalve Kendrick) eens geen herhaling.

Hopelijk The Strokes op zondag zodat er op vrijdag ruimte is voor een combinatie van twee frisse headliners. The XX/Tame Impala + The Weeknd lijkt me daar wel geschikt voor.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik ben van hetzelfde gedacht, Timmetje. Maar het unieke element laat me toe om het toch 1 keer te accepteren. Ze zullen ook niet de dag alleen headlinen.

Sta er wel wat van versteld dat heel veel van de artiesten van onder een laagje stof worden gehaald, ipv van frisse nieuwe mensen (buiten enkelingen dan) te programmeren.
Maar op het forum denk ik dat ik daar dan ook weer redelijk alleen in sta
Je staat daar volgens mij helemaal niet alleen in hoor! Het is eigenlijk ook best schrijnend om te zien dat men bij de enige frisse namen er al meteen een herhaling moet tussen steken (Yungblud). En met het al zo goed als zeker missen van Tyler, the Creator en Stormzy, mist men sowieso al twee frisse namen die ze eigenlijk hadden moeten hebben. Ook voor Fka Twigs begin ik stilaan te vrezen, aangezien zij enkel nog donderdag kan.
Daarom ook dat ik echt hoop dat we bands als Volbeat, Placebo en dergelijke zoveel mogelijk kunnen vermijden (en ook RHCP, Foo Fighters). Maar The Strokes is toch iets speciaal. Nog nooit gezien en dus i.t.t. de andere headliners (behalve Kendrick) eens geen herhaling.
Hopelijk The Strokes op zondag zodat er op vrijdag ruimte is voor een combinatie van twee frisse headliners. The XX/Tame Impala + The Weeknd lijkt me daar wel geschikt voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken