Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Over Lorde gesproken, geen kans dat zij nog komt? Zou ik erg graag willen zien. Michael Kiwanuka lijkt me sowieso te komen in the Barn.
Lana Del Rey zou perfect kunnen als grote sub voor een headliner a la London Grammar. Als de headliner van de dag zie ik haar niet. Op Primavera staat ze ook achter The Strokes. Lana Del Rey – The Strokes of Lana Del Rey – Tame Impala zie ik nog wel gebeuren op de vrijdag.

Tijdje terug kwam het bericht dat Lorde haar nieuwe album vertraging opliep door het plotse overlijden van haar hond dus ik denk (en hoop) dat dat iets voor 2021 wordt.
Lana Del Rey zou ik ook geweldig vinden maar zolang er geen EU data rond Werchter worden bevestigd, acht ik de kans nog steeds klein.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Paddy wrote:

Everyknight wrote:

Timmetje wrote:
Vandaag weer geen namen. Valt een beetje tegen.


Inderdaad. Morgen is het al 22 januari. Het wordt tijd.


Had je vandaag dan namen verwacht?

Niet noodzakelijk. Maar de aankondigingen mogen zeer binnenkort toch wel hervatten…

Jazebel heeft quasi expliciet gezegd dat deze week alles ging losbarsten. Voorbije jaren waren de aankondigingen vanaf januari steeds op vrijdag, af en toe een grote naam op woensdag. Dus ofwel morgen, anders zeker vrijdag namen.
 

slapjanus

Nieuw lid
21 jan 2020
2
0
is typhoon niet wat? brengt deze lente een nieuwe album uit en is ook al aangekondigd voor zwarte cross

by far een van de beste artiesten van nederland als je het mij vraagt.. vooral live met zn titanenband. zou een top boeking zijn
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
NOS Alive teaset op hun Instagram alvast een aankondiging morgen. Benieuwd of dit ook de headliner van Werchter zou kunnen zijn!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
NOS Alive teaset op hun Instagram alvast een aankondiging morgen. Benieuwd of dit ook de headliner van Werchter zou kunnen zijn!

Dat zou heel goed kunnen. It's alive? :-D
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
NOS Alive teaset op hun Instagram alvast een aankondiging morgen. Benieuwd of dit ook de headliner van Werchter zou kunnen zijn!
Ik denk dat er morgen wat gaat gebeuren ja. NOS Alive teaset normaal gezien ook nooit aankondigingen dus dit moet wel redelijk groot nieuws zijn. Morgen, 18u Belgische tijd, ik zit klaar!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.461
jimmywe wrote:
Alleen past 18u niet bij een festival als RW…

Ook niet als een bepaalde grote band dat eist?

Dan manipuleren ze dat meestal naar hun eigen goesting. Dan valt de aankondiging collectief vroeger. Laatste avond aankondiging in de avond RW dateert nog van de Pop Poll periode. Enkel in 2012 hebben ze is foutje gemaakt met de Humo.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.148
1.589
Ik zou me niet echt fixeren op welk tijdstip buitenlandse festivals aankondigen. Ik denk niet dat het een band als The Strokes boeit dat ze om 16 u in Belgie en om 17 u in Spanje aangekondigd worden
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Ik hoop Tame Impala of The Strokes, aangezien we dan van beiden weten dat ze nog Europa gaan bezoeken (En hopelijk DTRH/BKS)
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Ik hoop Tame Impala of The Strokes, aangezien we dan van beiden weten dat ze nog Europa gaan bezoeken (En hopelijk DTRH/BKS).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.461
Ik zou me niet echt fixeren op welk tijdstip buitenlandse festivals aankondigen. Ik denk niet dat het een band als The Strokes boeit dat ze om 16 u in Belgie en om 17 u in Spanje aangekondigd worden

We zullen zien hoe laat BKS morgen mag komen, als we die van efestivals mogen geloven
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
BKS kondigt eveneens iets aan om 18u. De teaser maakt min of meer de weg vrij voor The Strokes.

Volledige Europese touraankondiging vandaag dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken