Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Pinkpop: “Waar we met Post Malone al een unieke headliner aankondigden”
Bedoelen ze mss Benelux exclusief? Misschien wat vergezocht, maar zou me niet verbazen.

Ik lees het meer zo: Uniek dat hij op Pinkpop als headliner staat want dat is hij verder nergens anders?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Jochen De Smet wrote:
Pinkpop: “Waar we met Post Malone al een unieke headliner aankondigden”
Bedoelen ze mss Benelux exclusief? Misschien wat vergezocht, maar zou me niet verbazen.

Ik lees het meer zo: Uniek dat hij op Pinkpop als headliner staat want dat is hij verder nergens anders?

Post Malone doet het in 2020 (en vorig jaar ook al) voor niet minder dan een headlineslot hoor.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Joslittel wrote:

Jochen De Smet wrote:
Pinkpop: “Waar we met Post Malone al een unieke headliner aankondigden”
Bedoelen ze mss Benelux exclusief? Misschien wat vergezocht, maar zou me niet verbazen.


Ik lees het meer zo: Uniek dat hij op Pinkpop als headliner staat want dat is hij verder nergens anders?

Post Malone doet het in 2020 (en vorig jaar ook al) voor niet minder dan een headlineslot hoor.

Ja, I know. Die opmerking is ook meer een weerspiegeling van mijn mening over de headlinestatus van Post Malone. Maar laten we die discussie vooral niet weer opstarten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
mattman wrote:

Joslittel wrote:

Jochen De Smet wrote:
Pinkpop: “Waar we met Post Malone al een unieke headliner aankondigden”
Bedoelen ze mss Benelux exclusief? Misschien wat vergezocht, maar zou me niet verbazen.


Ik lees het meer zo: Uniek dat hij op Pinkpop als headliner staat want dat is hij verder nergens anders?


Post Malone doet het in 2020 (en vorig jaar ook al) voor niet minder dan een headlineslot hoor.

Ja, I know. Die opmerking is ook meer een weerspiegeling van mijn mening over de headlinestatus van Post Malone. Maar laten we die discussie vooral niet weer opstarten.

Haha fair enough. ? Van mij moet hij ook zo nodig niet op RW staan hoor...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
In mijn leeftijdgroep (nu 26) zijn er 2 soorten mensen. Enerzijds de tieners die zot waren van MCR en anderzijds zij die ze vroeger niet "cool" vinden maar waar Welcome To The Black Parade stiekem toch wel een guilty pleasure is. Heel wat van mijn vriendengroep gaan dit in beschonken status van voor naar achter meeblèren sowieso.

Ik zeg ze staan er en ik denk rond +/- 17u a 18 (met nog 2 a 3 bands erna) op de Main
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Jorja Smith op NOS Alive. Mogelijk een hoge Barn-plek of misschien zelfs Main Stage op de dag van Kendrick (daar staat ze op NOS Alive ook)?
Zou wel een vroege terugkeer zijn na 2018,maar ze is wel zeer populair, dus niet onmogelijk, lijkt me.

MCR zal die zondag - helaas - wel subben denk ik. Ze staan 6 juli in Duitsland blijkbaar en ze lijken mij wel nog een redelijke fit met SOAD. Hopelijk The Strokes dan na SOAD!
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Ik heb dringend nood aan nieuwe namen, maar als ik kan kiezen tussen nog even wachten op een naam of het gedrocht dat Pinkpop net weer heeft aangekondigd dan wacht ik liever nog tot juli zelf voor ze namen geven...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Knap gedaan van Pinkpop. Hoop dat Marshmellow ook op Werchter staat. Topboeking.

En heb ook nog steeds hoop op Post Malone. Zou een mooie headliner voor de donderdag zijn!!!!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Knap gedaan van Pinkpop. Hoop dat Marshmellow ook op Werchter staat. Topboeking.

Stond 2 jaar geleden in de Barn. Vind het zelf een gedrocht van een act. Er zijn zoveel betere DJ's te boeken toch?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Knap gedaan van Pinkpop. Hoop dat Marshmellow ook op Werchter staat. Topboeking.

En heb ook nog steeds hoop op Post Malone. Zou een mooie headliner voor de donderdag zijn!!!!
Marshmello stond er in 2018 al als headliner Barn. Ik verwacht hem eigenlijk niet zo snel terug, zeker niet als er betere - en minstens even populaire - alternatieven mogelijk zijn (Flume, Disclosure, Bicep ... ). Ik heb hem trouwens zelf even een stukje gezien op PKP17 en dat was echt heel heel slecht (ook op RW18 was het echt goed volgens vrienden van mij). Flume vond ik een verademing na Marshmello toen.

En Post Malone op donderdag ja? Van mij mag het. Zou wel lachen zijn moest Post Malone voor PJ staan.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
A shit... dat moest vrijdag zijn natuurlijk. Al juich ik Post Malone na Pearl Jam zeker toe!!!!

En Marshmello is nu gewoon een gigapopulaire act. Vandaar een mooie boeking voor PP. Zelf nooit gezien, mocht daarom wel naar Werchter. Wist niet dat hij daar al pasgeleden stond.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Brittany Howard met Kendrick Lamar en James Blake op British Summer Time op 5 juli.
Hoop dat we haar in de Barn mogen zien, geweldige artiest.
James Blake helaas al naar Dour.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Heel grote show van Kendrick Lamar in Hyde Park.

Een van zijn voorprogramma's Brittany Murphy maar alvast opschrijven voor de zaterdag? :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Timmetje wrote:
Knap gedaan van Pinkpop. Hoop dat Marshmellow ook op Werchter staat. Topboeking.

Stond 2 jaar geleden in de Barn. Vind het zelf een gedrocht van een act. Er zijn zoveel betere DJ’s te boeken toch?
En heb dan als afsluiter op de main liever een echte live act, zet de dj's maar in de klub c of in de Barn, nooit op begrepen.
Van Tame Impala tot Goose... soortgelijke acts kan ik best wel waarderen om de benen helemaal kapot te krijgen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Beetje zoals Faithless vroeger. Die sloten ook gewoon af na Metallica. Dat is dansen, maar het is toch een echte live act. 100 x beter dan zo'n Marshmello,...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Beetje zoals Faithless vroeger. Die sloten ook gewoon af na Metallica. Dat is dansen, maar het is toch een echte live act. 100 x beter dan zo’n Marshmello,…
Inderdaad.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Grappige was dat Metallica eigenlijk helemaal niet voorzien was. En laten werden aangeboden. Faithless was heel flexibel als originele headliner en liet het toe.
Maar die hebben toch afgezien met heel de Metallica logistiek. Show Faithless is ook 45min later gestart.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken