Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Ik snap volledig dat voor velen Volbeat + SYOD een top laatste dag is. Maar ik hoop toch dat ze nog met een afsluiter voor het weekend komen die wat meer doelgroepen tevreden maakt. Dan zou ik RHCP een veel betere afsluiter vinden aangezien deze een wat neutraler genre hebben en tenminste over meer dan 2 STUBRU hitjes beschikken.

Vrijdag toegevoegd aan de line up.
Wat een droom zou dat zijn, The Strokes en daarna Tame Impala… En dan Volbeat in combo met Soad zondag.
The Strokes en Tame Impala zou inderdaad een droom zijn zeg!

Maar SOAD is toch niet aangekondigd als festivalafsluiter? Dat doen ze normaal toch wel? Ik herinner me toch alleszins dat ze dit expliciet deden bij Muse, AM en Foo Fighters.

Om 18:00 uur vandaag een nieuwe naam! Ik verwacht The Strokes (i.v.m. de aankondiging van bks).

Hoop zelf op een pakketje namen dan. En anders vrijdag weer wat. Maar dat het the Strokes gaat zijn is nu inderdaad wel duidelijk.

Aangezien de aankondiging op 18u is gezet gok ik op enkel the strokes vandaag. Vrijdag dan maar een pakketje? Of ineens de zondag afsluiter?

jimmywe wrote:
Vrijdag toegevoegd aan de line up.
Wat een droom zou dat zijn, The Strokes en daarna Tame Impala… En dan Volbeat in combo met Soad zondag.

The Strokes en Tame Impala zou inderdaad een droom zijn zeg!

Maar SOAD is toch niet aangekondigd als festivalafsluiter? Dat doen ze normaal toch wel? Ik herinner me toch alleszins dat ze dit expliciet deden bij Muse, AM en Foo Fighters.
Volbeat kan er die zondag gerust bij als act voor SOAD met naast SOAD nog een (Co) headliner, welke dat zou moeten worden ben ik dan wel benieuwd naar.

fun feitje, het vorige concert van The Strokes dateert van 2002 in de AB. Nummers als Reptillia zijn dus nog nooit live gespeeld in dit land. ( toch niet door de eigenlijke band)

Als er een van de komende dagen mensen een combi kopen, stuur maar dan geef ik zo'n ambassador linkje :)

Als er een van de komende dagen mensen een combi kopen, stuur maar dan geef ik zo’n ambassador linkje
1f642.svg

Ik bied mij ook aan ?? tot nu toe nog niet echt geslaagd. Gezonde concurrentie ?

Verder sluit ik me trouwens aan bij Timmetje dat ze een hoge spot vragen, ze zijn over t algemeen vgm minder populair buiten hun thuisland en verwachten dus even populair te zijn erbuiten. Maar al met al wil ik ze wel zeker zien dus ik ben wss op BKS en RW the vinden aankomend seizoen.

Strokes en Tame Impala voor de vrijdag zou echt top zijn. Liever niet Post Malone. Wat een verschrikkelijke show was dat op Pukkelpop vorig jaar zeg. Daarnaast kan ik het mij niet voor stellen dat Volbeat samen met SOAD de zondag afsluit. Ten eerste omdat nergens staat dat SOAD headliner is. Ten tweede: Volbeat vind ik niet groot genoeg om dan als afsluiter te fungeren. Dan hoop ik toch echt dat RHCP samen met SOAD staat.

Strokes en Tame Impala voor de vrijdag zou echt top zijn. Liever niet Post Malone. Wat een verschrikkelijke show was dat op Pukkelpop vorig jaar zeg. Daarnaast kan ik het mij niet voor stellen dat Volbeat samen met SOAD de zondag afsluit. Ten eerste omdat nergens staat dat SOAD headliner is. Ten tweede: Volbeat vind ik niet groot genoeg om dan als afsluiter te fungeren. Dan hoop ik toch echt dat RHCP samen met SOAD staat.

FYI
https://twitter.com/systemofadown/status/1202242392994172928?s=21

Users who are viewing this thread