Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Post Malone kondigt Rock In Rio aan, 28 juni. Dan is hij plots erg dichtbij. Zal ook wel Glastonbury doen zeker?
Zou ik persoonlijk nog mee kunnen leven, maar langs de andere kant stond hij achtereenvolgens op RW17, RW18, Sportpaleis en PKP19, dan voelt RW20 toch te veel aan. En dat concert op PKP scheen nu niet bepaald goed geweest te zijn ook ...
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.176
1.638
Zou Postie echt op twee jaar tijd van een uur of 14 in de namiddag in de Barn naar een headlining slot gaan op Werchter?
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Dat hij twee jaar geleden nog in de Barn stond, maakt niks uit. Maar het lijkt mij sowieso geen al te beste fit voor een headlinerpositie op RW, en zeker omdat ze Kendrick al hebben.

Major Lazer: als ze er staan denk ik dat ze één van de tenten headlinen, maar mijn gevoel zegt dat ze een ander festival zullen doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
parelconfituur wrote:
Zou Postie echt op twee jaar tijd van een uur of 14 in de namiddag in de Barn naar een headlining slot gaan op Werchter?

Kort of lang antwoord? Waar het op neerkomt: “nee.”

Lang antwoord dan graag. Ben wel benieuwd waarom dat niet zou kunnen.

Denk zelf dat als ie komt hij maximaal coheadliner zou zijn. Gaat wel hoog staan denk ik.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Volgens mij is er nog te weinig garantie dat hij genoeg kaarten verkoopt, en heeft RW geen zin om dat risico te nemen voor een polariserende act die vooral in de smaak ligt bij 12-18 jarigen en de helft van de weide naar huis speelt (gezien het doelpubliek van RW)

Dat verandert natuurlijk als hij geen headlinerspot opeist, maar ik ben bang dat hij dat wel gaat doen. En dus denk ik dat RW hem laat voor wat het is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
Vooral in de smaak bij 12 tot 18 jarigen is natuurlijk wat overdreven maar denk dat je idd verder gelijk hebt. Zou het zelf tof vinden als hij komt maar hoeft niet perse als headliner.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Pearl Jam brengt een nieuw album uit met als cover een soort van cardiogram (zo ziet het er toch naar uit). Het is inderdaad misschien een overkill dat ze er weeral staan, maar met nieuwe muziek is dit toch al iets meer gerechtvaardigd ;) mijn hart gaat in ieder geval al wat sneller slaan! Ondanks de herhaling, blijft dit gewoon een steengoede liveband met een ongelooflijk mooi repertoire, topmuzikanten en een frontman die altijd wel een indruk nalaat (positief of zat, je mag zelf kiezen)
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Ik lees nu Post Malone en heb ook al regelmatig Tame Impala voorbij zien komen. Ik denk echter dat het hooguit maar één van deze twee wordt, anders hebben ze de drie headliners pukkelpop vorig jaar. Denk dat dat niet realistisch is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
wenteldave wrote:

parelconfituur wrote:
Zou Postie echt op twee jaar tijd van een uur of 14 in de namiddag in de Barn naar een headlining slot gaan op Werchter?


Kort of lang antwoord? Waar het op neerkomt: “nee.”

Lang antwoord dan graag. Ben wel benieuwd waarom dat niet zou kunnen.

Denk zelf dat als ie komt hij maximaal coheadliner zou zijn. Gaat wel hoog staan denk ik.
Bij het lange antwoord ben ik de lul. Het was al laat, maar het ging blijkbaar over Post Malone (die ik dan weer niet ken onder een of andere vage afkorting). Ik reageerde meer op het principe van Barn naar headliner. Wat betreft Post Malone, ja, dat is toch wel een headliner, als ik zie dat Pinkpop 'm ook op die positie heeft staan (al was dat wellicht in eerste instantie niet de bedoeling, geloof ik).
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Placebo net aangekondigd voor Cruïlla festival in Barcelona op 03 juli. Mogen wat mij betreft onmiddellijk aan de line-up van Werchter toegevoegd worden
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22


Dikke nieuwe namen!
1 - PLACEBO
2 - GLASS ANIMALS
3 - PARCELS
4 - KALI UCHIS
5 - SAM FENDER
6 - CLAIRO
7 - FRANK CARTER & THE RATTLESNAKES
8 - CITY AND COLOUR
9 - THE STRUTS
10 - STEPHAN BODZIN
11 - THE COMET IS COMING
12 - BLACK PUMAS
13 - GOODBYE JUNE
14 - TWO FEET
15 - CALA VENTO
16 - SCARYPOOLPARTY
17 - ANGIE MCMAHON
18 - DINOSAUR PILE UP
19 - SLEEP TOKEN
20 - PRESUMIDO
21 - PAULA TEMPLE
22 - HAYDEN JAMES
23 - ANNA
24 - THE LEVITANTS
25 - HARD GZ
26 - SWIT EME
27 - GONG LI
28 - ELURE
29 - MERIDIAN
30 - ZAIDBREAK
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken