Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
964
290
plannetje van het terrein staat online, wel wat veranderingen rond de slope. Denk dat daar meer plaats is nu!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.352
5.905
xydroh wrote:
ticketswap werkt samen met ticketmaster en tele ticket service etc. Bij het inwisselen van een ticket krijgt de persoon die via ticketswap een ticket kocht een nieuw reservatienummer en barcode en wordt de oude ongeldig gemaakt. Dit is dus veilig.

Met Ticketmaster (nog) niet toch? Je krijgt nog steeds gewoon hetzelfde kaartje (met de naam van de originele koper erop)?
Ik heb nu via ticketswap wel gewoon de oude kaarten volgens mij, met de naam van de originele koper erop in ieder geval. Klein risico'tje wellicht, maar ik hoor er bijna alleen maar positieve verhalen over. En heb het zelf ook al eerder met succes gebruikt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ziet er inderdaad naar uit dat ze de toog die aan de sloop stond, hebben verplaats naar de uiterste hoek en er nu gewoon een kleine PA tent staat.
Verder 1 Apero? Of is die aan de Barn er nog steeds maar wordt ze zo niet genoemd?
Geen geluidstoren meer centraal tussen PA en Drankstand 15/16?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Ziet er inderdaad naar uit dat ze de toog die aan de sloop stond, hebben verplaats naar de uiterste hoek en er nu gewoon een kleine PA tent staat.
Verder 1 Apero? Of is die aan de Barn er nog steeds maar wordt ze zo niet genoemd
zo te zien dat laatste
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
jefferke wrote:
Ziet er inderdaad naar uit dat ze de toog die aan de sloop stond, hebben verplaats naar de uiterste hoek en er nu gewoon een kleine PA tent staat.
Verder 1 Apero? Of is die aan de Barn er nog steeds maar wordt ze zo niet genoemd

zo te zien dat laatste

Yup, de interactieve kaart in de app geeft naast de Barn de 2de Apero aan.
 

sbsb

Nieuw lid
20 jun 2019
1
0
Heemstock wrote:

dontletgo wrote:

Bert wrote:

Jitse wrote:

dontletgo wrote:
Vraagje. Tickets voor Rock Werchter via ticketmaster/goformusic, enkel mogelijk om te betalen met een creditcard? Of kan een overschrijving ook?


Kan beide. Je kan ook gewoon kiezen voor IDeal.


of via ticketswap, zijn al vaak goedkoper dan Werchter zelf
overigens ken ik iemand die 2 combitickets er op heeft staan


Is dit 100% betrouwbaar though?
Zou niet graag aan de toegang geweigerd worden. :/


Dat weerhoud mij ook altijd nog van Ticketswap. Heb je een kaartje via Ticketswap, gaat die gozer/meid sneaky eerder naar binnen, dan ben jij de sjaak. Ik hou het altijd maar op een normaal kaartje kopen.

ticketswap werkt samen met ticketmaster en tele ticket service etc. Bij het inwisselen van een ticket krijgt de persoon die via ticketswap een ticket kocht een nieuw reservatienummer en barcode en wordt de oude ongeldig gemaakt. Dit is dus veilig.

Ticketswap past dat principe enkel toe wanneer het "secureswap" vermeld. Voor Rock Werchter (en eigenlijk alles met Ticketmaster en Tele Ticket Service) verandert het ticket niet en loop je dus risico.. al genoeg mensen zien staan voor de deur waar de toegang geweigerd werd omdat de originele koper al binnen was.
 

Speedy Wunderground

Playlistbediener
21 mei 2019
11
0
Joe wrote:
Tool gaat gewoon zonder concurrentie hét optreden van Werchter worden dit jaar.

Na P!nk denk ik.

1. P!nk
2. Tool
3. Cure
4. MUSE

Ik denk dat de meeste forumleden hier niet met me eens zijn, maar ik ga voor Florence + the machine en Bear's Den als dé acts van RW. In ieder geval waar ik het meest naar uit kijk!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Joe wrote:
Tool gaat gewoon zonder concurrentie hét optreden van Werchter worden dit jaar.

Na P!nk denk ik.

1. P!nk
2. Tool
3. Cure
4. MUSE

Wel een hele safe/saaie bet eigenlijk, voor mij spelen headliner amper dé show van het festival. Vorig jaar was dit waarschijnlijk Albert Hammond Jr, MGMT of Pearl Jam voor mij.
Ga enkel vrijdag en voor mij persoonlijk zal Weezer hoogstwaarschijnlijk het hoogtepunt worden en Tool ook wel wat. En ik denk dat veel mensen onder de indruk gaan zijn van SWMRS!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Ik dacht dat we het allemaal eens waren dat vorig jaar David Byrne ronduit de beste show had gegeven?
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
visdave34 wrote:

xydroh wrote:
ticketswap werkt samen met ticketmaster en tele ticket service etc. Bij het inwisselen van een ticket krijgt de persoon die via ticketswap een ticket kocht een nieuw reservatienummer en barcode en wordt de oude ongeldig gemaakt. Dit is dus veilig.


Met Ticketmaster (nog) niet toch? Je krijgt nog steeds gewoon hetzelfde kaartje (met de naam van de originele koper erop)?

Ik heb nu via ticketswap wel gewoon de oude kaarten volgens mij, met de naam van de originele koper erop in ieder geval. Klein risico’tje wellicht, maar ik hoor er bijna alleen maar positieve verhalen over. En heb het zelf ook al eerder met succes gebruikt.

Tip voor de Ticketswap gebruikers in het kleine geval dat je toch toegang geweigerd wordt. Maak een filmpje van het moment dat er gescand wordt zodat je dat kan opsturen als bewijs dat het ticket niet werkte. Ik heb ooit een ticket verkocht waarbij bleek dat die bij de koper niet werkte(nog steeds 100% van overtuigd dat ik het goede ticket heb opgestuurd), en in het proces om te kijken wat er mis was gegaan(Ticketswap zet een gesprek op tussen koper, verkoper en een 3e van Ticketswap) werd er onder andere aan de koper gevraagd of hij bewijs had dat die niet werkte. Dat had die in dat geval niet(werd dus naar een filmpje of dergelijke gevraagd), maar ze konden zien dat hij een tweede ticket had gekocht vlak erna. Eindstand werd het ticket voor ons beide dus vergoed door ticketswap.

Nu hoop ik dat het niet nodig zal zijn, en ik snap het van destijds ook nog steeds niet, maar mocht het voorkomen. Laat iemand dus dat filmpje even maken op het moment dat je ticket weer gescand wordt omdat dus blijkt dat die niet werkt. Mocht je het geld er voor hebben kan je gewoon een nieuwe kopen en krijg je als het goed is je geld van Ticketswap gewoon terug.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Swap is door de fijne klantenservice gewoon veilig. Sta je voor de deur dan kun je ze bellen en dan regelen ze meteen dat je je geld terugkrijgt zodat je meteen ander kaartje kan kopen.

Prima service.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Dr. Hannibal wrote:

Yannick wrote:
Ik dacht dat we het allemaal eens waren dat vorig jaar David Byrne ronduit de beste show had gegeven?


Nope. Hier op het forum won Pearl Jam uiteindelijk.

Gotcha!
1f600.svg


Wie is er nu allemaal bij volgende week allemaal? En naar welke act/groep kijken jullie het meeste uit?

Ik! Op de donderdag. Puur een kaartje gekocht voor P!nk.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Jazeker! Voor de eerste keer heel festivalweekend, zo tussen de tentamens door. Eerste van de drie komende zomer en kijk er heel erg naar uit samen met m'n vader.
Top 5 waar ik het meest naar uitkijk:
1 MUSE
2 The Cure
3 Tool
4 Weezer
5 Elbow
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Voor de 20ste keer present! Kijk dit jaar uit naar:
1. tool
2. Parkway drive
3. Muse
4. Mumford&sons
5. P!nk
6. De Staat
7. Greta van Fleet
8. Weezer
 

Speedy Wunderground

Playlistbediener
21 mei 2019
11
0
4 dagen present! In willekeurig volgorde:
- Tom Misch
- Bear's Den
- Florence + the machine
- Weezer
- The 1975
- Nothing but thieves
- Maribou State
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken