Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.183
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?

Van H2BH ken ik eigenlijk enkel maar Walk me home. Van Beautifull Trauma ken ik door het inluisteren van de recente setlist al meerdere nummers :)
Ik moet zeggen dat P!nk bij mij van artiest die ik wou mijden naar artiest die ik wel graag zou zien geëvolueerd is :) Met Mumfurd & Sons heb ik het moeilijker om er in te geraken, misschien moet ik wat live beelden checken in de hoop dat dat mij overtuigt om toch niet vroeger dan het einduur de camping op te zoeken.

Voor de rest staan de avonden als een huis hoor:
Paul Kalkbrenner - P!nk
The Cure - Tool
New Order - Underworld - stuk Muse

En die zaterdagavond staat The Good, the Bad and the Queen uiteraard buiten kijf.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?

Waar gaat jou voorkeur naar uit? :-D

Vind zelf het nieuwe album niet zo dus hoop op een hoop ''oude'' nummers.

Veel plezier in de ArenA iig! :-D (beetje jaloers!)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Waar gaat jou voorkeur naar uit? ?

Vind zelf het nieuwe album niet zo dus hoop op een hoop ”oude” nummers.

Veel plezier in de ArenA iig! ? (beetje jaloers!)

Ik heb kaarten voor Hannover. Arena is nog steeds kut qua geluid
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
The Good The Bad & The Queen speelde gisteren in Paradiso en zo te horen was het topconcert. Wordt ongetwijfeld een hoogtepunt op RW. :)

https://oor.nl/concerten/the-good-the-bad-the-queen-is-te-mooi-om-waar-te-zijn-in-paradiso/

 

jarne

Support act
14 feb 2013
964
290
Amai, net wat beelden gezien van FEVER 333 op Rock im park! wat een sfeerbrengers zijn me dat! Hadden de ideale opener geweest voor de main stage op vrijdag of zondag! Maar Graspop heeft aan het langste eindje getrokken! (als werchter ook geïnteresseerd was)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.350
5.904
The Good The Bad & The Queen speelde gisteren in Paradiso en zo te horen was het topconcert. Wordt ongetwijfeld een hoogtepunt op RW.

Ik was erbij en dat kan ik bevestigen! Nu is alleen voor mij de twijfel: ga ik ze nog een keer zien of toch naar Florence...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Amai, net wat beelden gezien van FEVER 333 op Rock im park! wat een sfeerbrengers zijn me dat! Hadden de ideale opener geweest voor de main stage op vrijdag of zondag! Maar Graspop heeft aan het langste eindje getrokken! (als werchter ook geïnteresseerd was)

Eerdere recensie van een festival in de VS was ook zeer lovend. Erg spijtig dat ze op Graspop staan.

Edit: met filmpje. Wel tam Amerikaans publiek
https://twitter.com/fever333/status/1130563096714416128?s=21
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lynette wrote:
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?

Waar gaat jou voorkeur naar uit?
1f600.svg


Vind zelf het nieuwe album niet zo dus hoop op een hoop ”oude” nummers.

Veel plezier in de ArenA iig!
1f600.svg
(beetje jaloers!)

Als het aan mij zou liggen zou de setlist er compleet anders uit zien? minder hits en meer deep cuts met een mengeling van alle albums. Maar persoonlijk zit ik atm iets lekkerder in H2BH dan BT, die pakt me gewoon wat meer. Maar ik ga zeker niet klagen over een BT volle setlist hoor, ik wil t liefst alles wat ze heeft een keer live horen als t kan dus mijn hoop is op een H2BH tour na deze!

Zijn er trouwens geen kaarten meer over voor de arena op ticketswap ofzo? En anders is den haag altijd nog een optie als je wil gaan!
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lynette wrote:
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?

Van H2BH ken ik eigenlijk enkel maar Walk me home. Van Beautifull Trauma ken ik door het inluisteren van de recente setlist al meerdere nummers
1f642.svg

Ik moet zeggen dat P!nk bij mij van artiest die ik wou mijden naar artiest die ik wel graag zou zien geëvolueerd is
1f642.svg
Met Mumfurd & Sons heb ik het moeilijker om er in te geraken, misschien moet ik wat live beelden checken in de hoop dat dat mij overtuigt om toch niet vroeger dan het einduur de camping op te zoeken.

Voor de rest staan de avonden als een huis hoor:
Paul Kalkbrenner – P!nk
The Cure – Tool
New Order – Underworld – stuk Muse

En die zaterdagavond staat The Good, the Bad and the Queen uiteraard buiten kijf.

Heujj een convert hahah! Goed om te horen ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Timmetje wrote:

Lynette wrote:
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?


Waar gaat jou voorkeur naar uit?
1f600.svg


Vind zelf het nieuwe album niet zo dus hoop op een hoop ”oude” nummers.

Veel plezier in de ArenA iig!
1f600.svg
(beetje jaloers!)

Als het aan mij zou liggen zou de setlist er compleet anders uit zien
1f602.svg
minder hits en meer deep cuts met een mengeling van alle albums. Maar persoonlijk zit ik atm iets lekkerder in H2BH dan BT, die pakt me gewoon wat meer. Maar ik ga zeker niet klagen over een BT volle setlist hoor, ik wil t liefst alles wat ze heeft een keer live horen als t kan dus mijn hoop is op een H2BH tour na deze!

Zijn er trouwens geen kaarten meer over voor de arena op ticketswap ofzo? En anders is den haag altijd nog een optie als je wil gaan!

Ga liever niet naar concerten in de Arena en op vakantie tijdens Malieveld :-(. Maar zie haar ook al op Werchter gelukkig.

Snap hem wel hoor! Denk dat een mengeling gaver was geweest. Maar P!nk is P!nk dus vet wordt het sowieso. Kijk uit naar de Werchter donderdag!!!! :-D
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lynette wrote:

Timmetje wrote:

Lynette wrote:
Van wat ik heb begrepen is het gewoon nog dr “Beautiful Trauma” tour maar ik neem aan dat je in ieder geval wel “Walk Me Home” te horen zal krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nummers van dr nieuwste album. Maargoed, ik zie dr over 10 dagen in de Arena en dan kan ik je een definitiever antwoord geven
1f609.svg


Ben wel benieuwd trouwens wat je voorkeur zou hebben, meer BT of meer H2BH?


Waar gaat jou voorkeur naar uit?
1f600.svg


Vind zelf het nieuwe album niet zo dus hoop op een hoop ”oude” nummers.

Veel plezier in de ArenA iig!
1f600.svg
(beetje jaloers!)


Als het aan mij zou liggen zou de setlist er compleet anders uit zien
1f602.svg
minder hits en meer deep cuts met een mengeling van alle albums. Maar persoonlijk zit ik atm iets lekkerder in H2BH dan BT, die pakt me gewoon wat meer. Maar ik ga zeker niet klagen over een BT volle setlist hoor, ik wil t liefst alles wat ze heeft een keer live horen als t kan dus mijn hoop is op een H2BH tour na deze!

Zijn er trouwens geen kaarten meer over voor de arena op ticketswap ofzo? En anders is den haag altijd nog een optie als je wil gaan!

Ga liever niet naar concerten in de Arena en op vakantie tijdens Malieveld :-(. Maar zie haar ook al op Werchter gelukkig.

Snap hem wel hoor! Denk dat een mengeling gaver was geweest. Maar P!nk is P!nk dus vet wordt het sowieso. Kijk uit naar de Werchter donderdag!!!!
1f600.svg

Fair enough! Het is dat ik geen eigen auto heb, anders was ik naar keulen gegaan en had ik mn ticket voor de arena verkocht ?

Ben wel benieuwd hoe ze is op een festival, of dat nog iets toevoegt of afdoet aan dr show!
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen, online is er niet veel te vinden.
Hoe zit het met die oplaad lockers. Zit daar een stopcontact in. Of een USB aansluiting? Eentje of meerdere?
Omdat ik graag mijn esmoker gebruik zal er geladen moeten worden, en dit lijkt me wel ideaal.

Alvast bedankt
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen, online is er niet veel te vinden.
Hoe zit het met die oplaad lockers. Zit daar een stopcontact in. Of een USB aansluiting? Eentje of meerdere?
Omdat ik graag mijn esmoker gebruik zal er geladen moeten worden, en dit lijkt me wel ideaal.

Alvast bedankt

Heb je een powerbank overwogen?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Er komen maar laadpalen op het festival.
De stand (proximus dacht ik) waar je uw gsm kon laten opladen (en bewaakt achterlaten) zal er dit jaar niet meer zijn blijkbaar.
(rare beslissing)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Er komen maar laadpalen op het festival.
De stand (proximus dacht ik) waar je uw gsm kon laten opladen (en bewaakt achterlaten) zal er dit jaar niet meer zijn blijkbaar.
(rare beslissing)

De laadpalen vind ik juist %#$%irritant. Daar moet je bij blijven zitten, zo een uur van je festival weg. In dat geval raad ik iedereen aan een powerbank te kopen. Voor 20 tot 30 euro heb je er eentje waar je een festival mee kunt overleven (er vanuitgaande dat hier geen mensen zitten die de behoefte hebben om een voetbalwedstrijd te gaan streamen op een festival).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
The Cure speelde de beste show van Pinkpop, volgens 3voor12. Dat wordt smullen. ?

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2019/pinkpop-2019/Top-20.html

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.918
6.151
Om even het onderwerp naar deze thread te brengen; ik vind het jammer dat een festival als RW nog niet mee kan in het systeem van de verharde bekers, hoewel er waarschijnlijk verschillende logische redenen hiervoor zijn, lijkt het een gemiste kans om nu al (welja "al") op de groene boot te springen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Om even het onderwerp naar deze thread te brengen; ik vind het jammer dat een festival als RW nog niet mee kan in het systeem van de verharde bekers, hoewel er waarschijnlijk verschillende logische redenen hiervoor zijn, lijkt het een gemiste kans om nu al (welja “al”) op de groene boot te springen.

Er zijn festivals dit dat al meer dan 5 jaar zeer succesvol doen. RW is gewoon al lang neit meer zo hip, innovatief of trendzettend als vele andere festivals. Als iets op vele plaatsen aanslaat zal Werchter het vroeg of laat ook wel proberen. Dus verschiet er niet van dat ze hier zeer laat mee op de boot springen.

Ik denk dat voor vele festivals het grootste probleem met die bekers sponsors zijn... RW word gesponsorde door bv. Jupiler dan staat er sowieso in het contract dat dat moet geserveerd worden in een Jupiler bekertje. Anderzijds hoor ik op andere festivals veel geklaag over die bekers bij (vooral) de oude garde. Je kan het niet meer tussen je mond steken tijdens het plassen is een reden die ik al meermaals heb horen vallen op de toiletten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Dan drink je het op of geef je het even aan een maat voordat je naar het toilet vertrekt. Sommige mensen. :p

En damn jullie/we gaan mooie dagen tegemoet. Cure op PP was prachtig en de show van P!nk blijkt ook een spektakel te zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken