TheseThingsHappen wrote:
Everyknight wrote:
MToch had ik voor andere opties gekozen: combinaties tussen Neil Young, Eddie Vedder, The Strokes, The Chemical Brothers, Lana Del Rey had ik altijd geprefereerd boven P!nk en Muse. Maar lang niet alles zal mogelijk geweest zijn waarschijnlijk… Zo tourt Neil Young niet onder Live Nation bijvoorbeeld.
Lana Del Rey moet je niet willen. Heb haar nu tweemaal live gezien (1x in het Sportpaleis en 1x als headliner op Sziget).
Beide keren was ze bar slecht. Veel klagende/weg lopende mensen ook. Nooit meer!!!
Wel blijf ik het nog eeuwig jammer vinden dat ze The Chemical Brothers niet hebben weten te strikken dit jaar.
Had ze graag weer eens gezien. Zetten altijd een strakke show neer!
Ik ben net blij dat ze CB niet hebben geboekt. Zowel op Dour als op pkp gezien. Indrukwekkende visuals, ja dat wel. Maar enorm saaie optredens. Al hun hitjes in het eerste halfuur, maar daarna had ik het er echt mee gehad. Saai. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. The Strokes daarintegen… Zou prachtig geweest zijn.
The Chemical Brothers zou ik allesbehalve saai noemen. Ik ben eigenlijk nog steeds wat geshockeerd dat ze niet op Rock Werchter staan, de eerste ooit dat ze met een nieuw album niet op Werchter zullen staan. Waarschijnlijk ook met P!nk te maken die geen act na zich wil (en de mainstage dance-acts staan normaal gezien op donderdag natuurlijk).
Wij gaan dan ook met zes personen naar Lokerse Feesten, ik voel wel de behoefte om ze live nog eens mee te maken