wenteldave wrote:
Dr. Hannibal wrote:
Balen zeg, dat Marcus King af heeft afgezegd. Was nu juist een lekkere blues act waar ik wel naar uitkeek. En het type muziek wat deze line up wel kan gebruiken. Dat daar dan een nietszeggende eendagsvlieg uit een TV programma voor in de plaats gezet wordt, is ronduit schandalig. Maar ja, de reacties die ik op facebook lees zijn overweldigend positief, dus marketingtechnisch is het vast een goede zet. De naamsbekendheid van zo’n figuur is natuurlijk gigantisch in verhouding met een klein blues bandje uit de VS. Maar ik ga MKB wel missen…
Heb ze vorig jaar in De Helling in Utrecht gezien. Man, wat was dat een genot. Zodra hij zijn mond open trok, was heel de zaal stil. Heeft toen, geloof ik, twee uur gespeeld en het leek alsof iedereen aan het genieten was. Heb achteraf louter positief commentaar gehoord. Was je daar toevallig ook bij of zou het in Werchter je eerste keer worden?
Man, nu maak je me nog verdrietiger
Nee, daar was ik dus niet bij. Maar ik zie dat zijn Paradiso concert waarschijnlijk op een later moment alsnog gaat plaatsvinden, dus dat zou een mooie tweede kans kunnen zijn. Fingers crossed!