Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Weet ik veel?
Waar wil je naar toe?
Niet mijn ding joh... Ieder zijn ding hè.
Ik vind het bagger!

Heb de hiphop achter me gelaten nadat Biggie en Pac verdwenen, mag je gerust weten...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
298
lijkt mij wel vreemd om voor pink een live stream te doen, en voor Mumford & Sons en The Cure niet. Doet mij vermoeden dat er meer dan alleen Pink komt, maar mss een pakketje namen met als grootste naam Pink.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.720
Leuke Cure nummers (die niet kabbelen): The Lovecats, Just Like Heaven, Close To Me, A Letter To Elise, Why Can't I Be You, Friday I'm In Love, Inbetween Days, Push, Boys Don't Cry en A Forest- een tijdloos nummer die je haast niet slecht kan vinden. ;-)

Leuke Kendrick nummers (die niet schijt zijn): The Blacker The Berry, i, Swimming Pools, Poetic Justice, LOVE, These Walls, LOYALTY, DNA, King Kunta, Untitled 06, How Much A Dollar Cost

Kan zeker zijn dat je deze acts minder vindt. Allemaal prima.

lijkt mij wel vreemd om voor pink een live stream te doen, en voor Mumford & Sons en The Cure niet. Doet mij vermoeden dat er meer dan alleen Pink komt, maar mss een pakketje namen met als grootste naam Pink.

Volgens mij is het niet Werchter zlef die die livestream organiseert, maar Pink zelf. Maar eentje die Werchter gewoon embed op hun socials.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Ja Pink maakt morgen haar tour bekend.

Heb the Cure in Ziggo gezien en dat was imo echt enorm saai. Maar snap het als mensen het tof vinden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.720
Ja Pink maakt morgen haar tour bekend.

Heb the Cure in Ziggo gezien en dat was imo echt enorm saai. Maar snap het als mensen het tof vinden

Die laaste Sportpaleis show? Da's wel opvallend want ik vond dat een sterke show. Heel erg sterk. Prachige setlist ook.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Denk het wel. Was mee met iemand anders en kende weinig van de muziek. Daardoor voelde het alsof ik naar één lang nummer zat te luisteren. Misschien gewoon niet zo mijn muziek.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Lamar? Laat maar. Als die inderdaad komt, overweeg ik serieus om Werchter over te slaan dit jaar. Heb ik echt niks mee. Er zou al een serieus sterke naam in één van de tenten moeten staan om dat te compenseren. Maar ik vrees nog niet al te veel; behalve dat ene woordje van Greg zijn er nog geen geruchten in die richting. Laat dat maar zo blijven.

P!nk zou ik nog best een acceptabele boeking vinden. Als er dan toch pop moet staan, dan liefst iemand met het rockgehalte van P!nk.

Mumford & Sons vind ik dan weer een fijne boeking. Ik heb ze vorig jaar moeten missen op Pukkelpop om een plaats op de eerste rij bij Rise Against te hebben, dus dit kan wel eens de kans worden om ze in te halen.

En ik hou erg van het gerucht Rammstein. RW of GMM, dat is dan nog de vraag... Ik vermoed dat er een grotere kans is op GMM, ze hebben daar bewezen dat ze een affiche met A-klasse headliners kunnen neerzetten. Al hoop ik toch nog op RW. Dat scheelt wat in verlofdagen en op de bankrekening. :)

Leuk om de geruchtjes weer bij te houden, dat wel. En om al het geruzie hier te volgen, ook altijd grappig. Soit, ik kijk uit naar wat den Herman nog in petto heeft.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.246
10.715
Weet ik veel?
Waar wil je naar toe?
Niet mijn ding joh… Ieder zijn ding hè.
Ik vind het bagger!

Heb de hiphop achter me gelaten nadat Biggie en Pac verdwenen, mag je gerust weten…

Jij bent een van de complottheorie gelovers? Dat Bigie en 2Pac verdwenen en ergens samen op een eiland wonen?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
854
791
ben benieuwd waar het filmpje over gaat, en tevens benieuwd naar de prijzen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.246
10.715
et’s get the party started! P!nk will headline Rock Werchter on Thursday 27 June 2019 as part of her P!NK Beautiful Trauma World Tour 2019!

Rock Werchter 2019 takes place from Thursday 27 June to Sunday 30 June in the Festivalpark in Werchter. Tickets go on sale at 9am on Friday 26 October. More names to follow shortly! #staytuned #RW19 #beautifultraumatour #PINK
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.246
10.715
Zie post hierboven, de bevestiging staat op Facebook. Pink headliner op de donderdag. Headliner nog wel.

Qua popnamen vind ik Pink een stuk behapbaarder dan een Ellie Goulding en zal er zeker met plezier naar kijken. Maar wederom geen headliner waar ik echt wild van word.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Mooie naam Pink. Geweldige show dus leuk om erbij te hebben. Op de donderdag staan de laatste jaren altijd 2 headliners dus zo raar is dit niet. Na Pink krijgen we denk ik nog een andere headliner.

En aub geen Hendrik Laatmaar ;-) of tegelijk in Barn moet Elbow ofzo staan :)
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik had de donderdag wel verwacht, gezien de bij breed publiek aansprekende naam en het feit dat de donderdag moeilijker uitverkoopt. Ik denk wel dat hier nog een grote naam bij gaat komen om de dag af te sluiten. We hadden dit jaar ook 2 headliners op de donderdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken