Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Waarom niet? Goeie pop/rockzangeres met fantastische liveshows. Baal ervan dat ze niet op Pinkpop staat dus laat maar naar Werchter komen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Waarom niet? Goeie pop/rockzangeres met fantastische liveshows. Baal ervan dat ze niet op Pinkpop staat dus laat maar naar Werchter komen!

Rockzangeres?

Maar zal dus wel Pink zijn. En dan vrijdag nog eentje. Greg heeft in ieder geval al genoeg hints gedropt...
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Omg als Pink wordt aangekondigt voor werchter morgen dan ben ik dit jaar sws weer van de partij! Mn favoriete artiest op mn favoriete festival zou prachtig zijn!
Kan haast niet meer mis gaan met de roze achtergrond van die video! :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Pop/rock. Heeft ook nog een Grammy gewonnen in de female rock categorie ooit.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Timmetje wrote:
Waarom niet? Goeie pop/rockzangeres met fantastische liveshows. Baal ervan dat ze niet op Pinkpop staat dus laat maar naar Werchter komen!

Rockzangeres?

Maar zal dus wel Pink zijn. En dan vrijdag nog eentje. Greg heeft in ieder geval al genoeg hints gedropt…

Ga maar eens nummers van haar luisteren zoals Long Way To Happy, Ave Mary A of I'm Not Dead, hebben echt wel een steviger randje eraan ;) zou dr wel rock noemen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Pop/rock. Heeft ook nog een Grammy gewonnen in de female rock categorie ooit.

Maar speelt toch absoluut geen rockmuziek. Of iets dat erop lijkt?

En over de Grammy's: volgens mij hebben zelfs Imagine Dragons en Beyonce vorig jaar in de rock categorie gestaan.

Maar dus: morgen Pink, vrijdag Kendrick. Netwaar, Greg? :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Heeft best wel wat rockmateriaal. Zoals Lynette ook zegt.

Ik ben iig fan. Goed om te weten dat ze op een goede plek staat in de buurt (in Nederland wordt het de Arena... meh.)

Imagine Dragons kun je ook wel pop/rock noemen imo. Alleen Beyonce niet.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Dit is nog niet echt mijn jaar... Hoop dat Pink weer sub wordt. Ik snap eigenlijk ook niet echt hoe ze zo veel groter is geworden sinds de vorige keer dat ze op Werchter stond, maar het kan zijn dat ik iets gemist heb.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik snap eigenlijk ook niet echt hoe ze zo veel groter is geworden sinds de vorige keer dat ze op Werchter stond, maar het kan zijn dat ik iets gemist heb.

Pink heeft sinds haar doorbraak altijd wel hits gehad in de hitlijsten. Misschien de afgelopen jaren wel meer dan ooit?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.829
3.818
The cure en pink als headliners, beide voor mij nietsbetekenend. En vooral de laatste.. muziek van niks
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Hoop dat Pink weer sub wordt..

Daar ga ik ook wel vanuit. Lijkt me iets voor op de Ellie Goulding/Macklemore plek. Werchter gaat die niet snel als headliner neerzetten denk ik. Met M&S en Pink toch wel twee poppy dingen met een hoge spot.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Oneens. Goede poprock. Veel bekende, goede nummers. Goeie boeking imo.

The Cure is inderdaad aardig saai.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Christiaan wrote:
Ik snap eigenlijk ook niet echt hoe ze zo veel groter is geworden sinds de vorige keer dat ze op Werchter stond, maar het kan zijn dat ik iets gemist heb.

Pinkpop heeft sinds haar doorbraak altijd wel hits gehad in de hitlijsten. Misschien de afgelopen jaren wel meer dan ooit?
Fair enough, ik ben ook meestal redelijk goed in het ontwijken van muziek die ik niks vind.

Niet per definitie een slechte boeking van Werchter, maar van mij mag er nog wel een grote Rock naam bij
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Zolang we vrijdag Kendrick krijgen, wil ik Pink gerust voor lief nemen. :) Mooi eetmomentje.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Pink heeft met What About Us hier in NL 7 weken op 1 gestaan. Bij mijn weten stond ze hier nog nooit eerder op 1, je kan dus wel stellen dat ze misschien wel populairder is dan ooit hier. Ook zag ik al een evenement aangemaakt voor haar show in de Arena en dr waren al 50000 mensen die geïnteresseerd waren. Doet ze best netjes dus;).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
mattman wrote:
Zolang we vrijdag Kendrick krijgen, wil ik Pink gerust voor lief nemen.
1f642.svg
Mooi eetmomentje.

Dat zou ik precies andersom hebben
1f609.svg

Welke nummers van Kendrick heb je geluisterd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken