Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Anders doen we gewoon zoiets:

DONDERDAG
Main
> Liam Gallagher
> Tame Impala
> Muse / Rammstein

Barn
> Childish Gambino

VRIJDAG
Main
> Smashing Pumpkins
✓ The Cure

Barn
> Bloc Party
> dEUS

ZATERDAG
Main
> Vampire Weekend
✓ Mumford & Sons
> Kendrick Lamar

Barn
> Weezer

ZONDAG
Main
> Black Keys
> The Rolling Stones

Barn
> Bon Iver

Voor ieder wat wils, toch? Ok.
Dank bij voorbaat Mr. Schueremans

Zet deze maar op de mail richting RW. Beetje leuk dagprogramma erbij en ik vind t prima!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
De veronderstelling was dat Rammstein een stadiontour zou gaan doen maar ze gaan dus ook de Major Festivals doen.

Headlinerspot zou kunnen voor RW

Bevestiging Festivals hier

https://m.facebook.com/565232316869051/posts/1981740501884885/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
It’s not like they are Slipknot who have played 2004 / 2005 / 2009 / 2011 / 2013 / 2015
1f61b.svg
Haha, touché... :)
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Van mij mag Paul McCartney ook nog wel terugkomen. Setlist voor de komende shows super, maar wel nog tot eind juni op tour in Amerika.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Ik weet niet hoor... Kendrick nog eens touren met DAMN.? Zou toch verwachten pas weer met een nieuwe plaat.
Bovendien zou ik deze hint veel te makkelijk vinden :p Dit zal vast cryptischer/ingewikkelder zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Solange komt dit jaar nog met een nieuwe plaat. Opschrijven als kandidaat-Barnheadliner.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
Solange komt dit jaar nog met een nieuwe plaat. Opschrijven als kandidaat-Barnheadliner.
Ik heb horen vallen dat ze op Coachella sub zou staan, kan ze hier dan ook al zo'n avond spot aan? Op Pukkelpop stond er nochtans zeer weinig volk, naar 't schijnt (ook al werd de show goed onthaald, daar niet van).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Ik ga mij ook eens aan een voorspellinkje wagen. :)

DO: Pink – Coldplay

VRIJ: Weezer – Florence + The Machine – The Cure

ZAT: Tame Impala – Mumford & Sons – Kendrick Lamar

ZON: Ghost – Tool – Muse

Of Tame Impala staat op zondag voor Muse, en Tool stuurt hun kat. Met als kanshebbers voor die Barn (headline/hoge slots): Bon Iver, Lana Del Rey, Netsky, Solange, Wilco, Rise Against, Thom Yorke

Oké bij nader inzien zou dit een peperdure lineup zijn. Té peperduur. Misschien staat Coldplay toch op Boutique en verschuift alles (en wordt het ook wat realistischer).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Ik ga mij ook eens aan een voorspellinkje wagen.
1f642.svg


DO: Pink – Coldplay

VRIJ: Weezer – Florence + The Machine – The Cure

ZAT: Tame Impala – Mumford & Sons – Kendrick Lamar

ZON: Ghost – Tool – Muse

Of Tame Impala staat op zondag voor Muse, en Tool stuurt hun kat. Met als kanshebbers voor die Barn (headline/hoge slots): Bon Iver, Lana Del Rey, Netsky, Solange, Wilco, Rise Against, Thom Yorke

Oké bij nader inzien zou dit een peperdure lineup zijn. Té peperduur. Misschien staat Coldplay toch op Boutique en verschuift alles (en wordt het ook wat realistischer).

Als je nu Rammstein in plaats van Coldplay erin zet (die zijn blijkbaar toch weer kanshebber) en dan daar Ghost voor, moet het best realistisch zijn. En ik vermoed inderdaad nog steeds dat Tool hun kat zal sturen :lol:
 

Youri

Playlistbediener
18 dec 2016
7
0
Rammstein bitte :). Kendrick zou tof zijn, maar aangezien ik 'm onlangs op LL nog heb gezien hoop ik op die andere hiphop-hero: Childish Gambino.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.406
Childish Gambino lijkt mij zo iemand die buiten Amerika nauwelijks tourt. En dan ook eerder eigen shows zal geven ipv een festivaltour zal doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.001
6.380
ESNS (Eurosonic Noorderslag) voegde vandaag nog maar 's 21 namen toe aan z'n line up, belangrijk want uit die poel heeft Werchter zowat het gros van op de Slope geplaatst dit jaar heb ik gemerkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken