Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Dat het elk jaar zoals 2018 zal zijn op Werchter verwacht ik echt niet, dat was uitzonderlijk. Maar 2019 is vooralsnog niet mijn jaar. The Cure vind ik top, maar aan Pink en M&S heb ik echt weinig behoefte.
Maarja, het kan nog steeds helemaal goedkomen natuurlijk! Nog een goeie headliner erbij, paar mooie namen voor in The Barn en een leuk dagprogramma en ik ben deze 2 mindere aankondigingen alweer vergeten!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.976
Greg wrote:
Na Na Na Na
Na Na Na

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/FJfFZqTlWrQ" style="margin: 1em auto; height: 169.875px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Volgende keer wat minder cryptisch graag! Zoals met de Kendrick Lamar tip :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vind?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..

Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Pink, wederom niet mijn naam. Tot nu toe trek ik mij op aan The Cure (en de nakende aankondiging van Kendrick).

Gelukkig kennen we RW al langer dan vandaag en mogen we zeker een co-headliner verwachten voor die donderdag. Ik zie Pink zowel het slot van Gorillaz als dat van Ellie Goulding in 2016 invullen. Verwacht naast Mumford en zelfs naast The Cure ook nog een co-headliner trouwens...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.235
3.107
Als het echt zo'n goede show is als sommigen hier zeggen, vind ik het best prima! En ik denk dat we sowieso wel nog een coheadliner erbij krijgen.

Ik heb ook even naar haar tour gekeken. Redelijk strikt schema met meestal 1 of 2 dagen tussen shows van midden juni tot begin augustus en Werchter is het enige festival. Redelijke kans dat we hier dus een exclusieve festivalshow krijgen! Toch mooi gedaan.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..

Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?

Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.
Duidelijk!
The Cure is inderdaad geweldig, de naam waar ik me nu nog even aan vastklamp :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
TheMotherload wrote:

James wrote:
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..


Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?

Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.
What About Us van Pink was nog een gigantische hit hoor. Dus zeker nog wel relevant.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.405
TheMotherload wrote:

James wrote:
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..


Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?

Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.

Je noemt Pink vergane glorie, terwijl ze recent nog verschillende hits heeft gehad. En noemt dan zelf the strokes. Tja.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Apart dat zo weinig mensen hier openstaan voor Kendrick Lamar. Die lopen echt een fantastisch optreden mis.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
James wrote:

TheMotherload wrote:

James wrote:
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..


Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?


Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.

Je noemt Pink vergane glorie, terwijl ze recent nog verschillende hits heeft gehad. En noemt dan zelf the strokes. Tja.
En The Cure, met alle respect voor de band. Ik vind ze echt fantastisch... maar tijdens hun laatste hit liepen de ridders hier ook nog over straat. Dus "relevant" zijn die ook niet echt meer, natuurlijk nog wel erg goed.
 

Bas Gerrits

Playlistbediener
22 okt 2017
20
1
Ik geloof best dat P!nk een leuke show kan geven, maar volgens mij zit het meeste ongenoegen erin dat we naar mijn mening twee niet echt "rock" headliners hebben. Wel een beetje natuurlijk, maar P!nk is echt meer pop en mumford en sons meer folk(voor zover ik beide artiesten ken). Voor een festival dat Rock Werchter heet had ik dit jaar voor mijn muzieksmaak toch meer verwacht :/
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.703
1.245
Ik geloof best dat P!nk een leuke show kan geven, maar volgens mij zit het meeste ongenoegen erin dat we naar mijn mening twee niet echt “rock” headliners hebben. Wel een beetje natuurlijk, maar P!nk is echt meer pop en mumford en sons meer folk(voor zover ik beide artiesten ken). Voor een festival dat Rock Werchter heet had ik dit jaar voor mijn muzieksmaak toch meer verwacht :/

ai ai ai ai ai... Triest
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Ach ja, Pink. Vriendin is er fan van dus misschien dat ik haar nu mee krijg naar Werchter, das dan wel weer leuk. Verder boeit het mij bar weinig. Hoop op Kendrick of een andere goede naam er achteraan, evenals bij M&S. Anders krijg ik mn vriendin mee maar wil ik zelf eigenlijk niet...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Tot nu toe is The Cure het meest gitaar/rock gericht. Maar ook da's meer een goth/new wave aangelegenheid.

Voor één keer begrijp ik de rockliefhebbers wel, want tot nu toe staat er nog niets echt stevigs. Mumford en Pink zijn immers meer pop. En Kendrick zit ook nog in het verschiet. Voor mij niet zo belangrijk, maar voor de balans mag er wel een stevige act of 2 aan de bovenkant bij. Muse en The Strokes erbij en klaar.
 

stroopwafel

Nieuw lid
16 okt 2018
2
0
Ik twijfel of ik dit jaar nog wel ga :( headliners vallen tot nu toe echt tegen. Hopelijk gebeurt niet het zelfde met rw als met pinkpop. Wel leuk voor diegene die van deze artiesten houden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
Tot nu toe is The Cure het meest gitaar/rock gericht. Maar ook da’s meer een goth/new wave aangelegenheid.

Voor één keer begrijp ik de rockliefhebbers wel, want tot nu toe staat er nog niets echt stevigs. Mumford en Pink zijn immers meer pop. En Kendrick zit ook nog in het verschiet. Voor mij niet zo belangrijk, maar voor de balans mag er wel een stevige act of 2 aan de bovenkant bij. Muse en The Strokes erbij en klaar.
Mja de Rock namen komen wel erg snel "op herhaling".
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken